کریستینا پورتا از BDO کانادا می گوید گفتگوی مداوم به تیم او کمک می کند تا فعال باشد

[ad_1]

او می‌گوید: «توازن بین ریسک‌های قانونی و فرصت‌های تجاری، ارتباطات و همکاری بسیار مهم است. من همچنین به استراتژی‌های حقوقی فعال اعتقاد دارم. بنابراین به جای اینکه صرفاً به مسائل حقوقی که پیش می‌آیند واکنش نشان دهم، هم خودم و هم تیم تیمم توسعه می‌دهیم. استراتژی های کاهش ریسک.»

با نگاهی به آینده، پورتا چندین روند کلیدی و پیشرفت های تکنولوژیکی را پیش بینی می کند که نقش دپارتمان های حقوقی را شکل می دهند. او پیش‌بینی می‌کند که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین انقلابی در ارائه خدمات حقوقی، پیشرفت در تجزیه و تحلیل قرارداد، تحقیقات حقوقی و تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده برای ارزیابی خطرات دعوی قضایی ایجاد کند.

پورتا می‌گوید: «ادغام این فناوری‌ها در بخش‌های حقوقی می‌تواند به طور قابل توجهی کارایی را افزایش دهد. “اجازه دادن به متخصصان حقوقی برای تمرکز بر پروژه های استراتژیک و ارزش افزوده بیشتر. علاوه بر این، افزایش عملیات حقوقی بارزتر می شود. دپارتمان‌های حقوقی چارچوب‌های عملیاتی را اتخاذ می‌کنند و از ابزارهای مدیریت پروژه برای افزایش اثربخشی خود استفاده می‌کنند، کاری که تیم من به دنبال انجام بیشتر آن است. این شامل بهینه سازی گردش کار، پیاده سازی ابزارهای مدیریت پروژه قانونی، و استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها برای اندازه گیری و بهبود عملکرد بخش حقوقی است.

“هدف اجرای وظایف قانونی با همان سطح کارایی و شفافیت آن مانند سایر واحدهای تجاری است.”

روند دیگر تمرکز فزاینده بر تنوع، برابری و شمول در بخش های حقوقی است. به گفته پورتا، این درک وجود دارد که دیدگاه‌های متنوع تصمیم‌گیری را افزایش می‌دهد و به تیم حقوقی نوآورانه‌تر کمک می‌کند. همچنین علاقه فزاینده ای به روش های جایگزین حل اختلاف وجود دارد. میانجیگری و داوری با توجه به اینکه مشاغل به دنبال راههای سریعتر و مقرون به صرفه تری برای حل تعارضات هستند، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. این تغییر با روند گسترده‌تر جستجوی کارآمدی و اجتناب از طولانی شدن فرآیندهای دعوی قضایی مطابقت دارد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *