دادگاه عالی انتاریو شکایت دسته جمعی علیه غول های مسافرتی آنلاین را رد کرد

[ad_1]

با تکرار قضاوت اولیه، دیوان عالی کشور تایید شد رای قاضی اقدام و عملاً اعتراض را رد می کند. دادگاه موافقت کرد که راه‌حل‌هایی که شاکیان به دنبال آن هستند – رد کردن، خسارات اسمی و خسارات تنبیهی – با مفاد قوانین حمایت از مصرف‌کننده قابل اجرا در پرونده مطابقت ندارد. دادگاه به یک نقص اساسی در استدلال های شاکیان اشاره کرد – عدم وجود ارتباط مستقیم بین هر گونه آسیب متحمل شده به دلیل اقدامات متهمان و توافقات منعقد شده توسط مصرف کنندگان، ارتباطی که برای استناد به جبران خسارت تحت s. 18 (2) قانون حمایت از مصرف کننده.

دادگاه همچنین ادعای شاکیان را برای جبران خسارات جزایی مورد بررسی قرار داد و بر ناکافی بودن ادعای نقض قانونی صرف برای صدور چنین حکمی تاکید کرد. بدون شواهدی مبنی بر رفتاری که بدخواهانه، ظالمانه است، یا به طور قابل توجهی از استانداردهای پذیرفته شده نجابت منحرف می شود، دادگاه هیچ مبنایی برای خسارات مجازات پیدا نکرد. علاوه بر این، دادگاه به شکست شاکیان در نشان دادن هر گونه آسیب جبرانی که گواهی دعوای دسته جمعی را توجیه می کند، اشاره کرد و بر عدم وجود ضررهای فردی و به چالش کشیدن پیگیری خسارات تنبیهی به عنوان یک راه حل جداگانه تاکید کرد.

دادگاه در تصمیم خود ضوابط سختگیرانه ای را برای صدور گواهی دعوای دسته جمعی تقویت کرد. این قانون دامنه راه حل های موجود تحت قوانین حمایت از مصرف کننده را محدود می کند، به ویژه در مواردی که ادعا می شود اقدامات ناعادلانه توسط ارائه دهندگان خدمات آنلاین است.

دادگاه همچنین موضع محتاطانه قوه قضائیه را در مورد اعطای غرامت و خسارات جزایی مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد که اینگونه اقدامات برای مصادیق سوء رفتار فاحش و در مواردی که رابطه علّی روشنی بین اقدامات متهم و آسیب شاکی مشهود است، محفوظ است. در نهایت، دادگاه درخواست تجدیدنظر را رد کرد و چشم انداز قانونی برای حمایت از مصرف کننده، شیوه های تبلیغات دیجیتال، و پیش نیازهای دعاوی دسته جمعی را روشن کرد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *