راه اندازی یک پروژه آزمایشی هوش مصنوعی به ما کمک کرد تا پتانسیل این فناوری را درک کنیم

[ad_1]

با توجه به نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و امنیتی که به طور گسترده در مورد این فناوری منتشر شده است، از مدل‌ها و APIهای از پیش آموزش‌دیده شده داخلی و APIهای یک پلتفرم معتبر استفاده کردیم که به اطمینان از انطباق با مقررات و استانداردهای مربوطه کمک می‌کند. این پلتفرم همچنین مستندات شفاف و دقیقی در مورد نحوه آموزش مدل‌ها، داده‌هایی که استفاده می‌کنند، نحوه مدیریت اطلاعات حساس و بهترین شیوه‌ها را ارائه می‌دهد. برای ارزیابی سریع امکان سنجی فناوری، تیم توسعه ما از الگوهای پروژه برای شروع یک اثبات مفهومی استفاده کرد که با هیچ سرویس خارجی ارتباط برقرار نمی کرد.

ما این تلاش را آغاز کردیم زیرا می دانستیم که نمی توانیم به طور خودکار به خروجی اعتماد کنیم. مشاور داخلی آموزش دیده همیشه باید آن را بررسی کند (یعنی انسان در حلقه). برای کسانی که با پرونده بدنام سال گذشته مربوط به وکلای نیویورک با استناد به فقه توهم‌آمیز هوش مصنوعی آشنا هستند – این نتیجه نباید تعجب آور باشد (یک مورد مشابه اخیراً در خارج از بریتیش کلمبیا گزارش شده است).

نسخه اول خلاصه‌ای بسیار مفید را ارائه می‌کند که بر خلاف نگرانی‌های قرارداد مشترک ما دنبال می‌شود. از آنجا، دپارتمان‌های حقوقی و فناوری اطلاعات بیشتر در پالایش برنامه همکاری کردند، که از طریق یک فرآیند تکراری، خروجی ارزشمندتر و عملی‌تری ارائه کرد. در نهایت، هدف این است که خروجی هوش مصنوعی شبیه بررسی حقوقی داخلی فعلی ما باشد، یعنی یک سند مشخص شده با تغییرات مسیر در متن و پیشنهادات و نظرات در حاشیه. به عبارت دیگر، شبیه به این است که یک وکیل جوان یک بررسی اولیه را انجام دهد اما آن را در چند ثانیه تکمیل کند، نه چند ساعت.

ما در حال حاضر می بینیم که چگونه دانش به دست آمده از طریق این فرآیند آزمایشی می تواند در سایر موارد استفاده در بخش های مختلف از جمله استقرار در عملیات میدانی ما اعمال شود. اما شاید مهمتر از آن، این به ما کمک کرد که بر اولین چالش دلهره آور گام نهادن در حوزه هوش مصنوعی غلبه کنیم.

کسانی که می خواهند از هوش مصنوعی به طور موثر استفاده کنند، باید آن را ارزیابی کنند و از آن بیاموزند، نه اینکه آن را بی چون و چرا بپذیرند. با آزمایش فناوری هوش مصنوعی، مشاغل می توانند نقاط قوت و محدودیت های آن و نحوه استفاده مسئولانه و اخلاقی از آن را درک کنند. فناوری هوش مصنوعی دائماً تغییر می کند، بنابراین شرکت ها باید انعطاف پذیر، سازگار و آماده رویارویی با مشکلات و فرصت های جدید باشند. تنها از طریق توسعه این مهارت در داخل، کسب‌وکارها برای استفاده از این فرصت‌ها و کاهش مؤثر ریسک‌های بالقوه (مالی، اعتباری و غیره) قرار می‌گیرند.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *