وکیل: کانادا با باج‌افزار فراگیر، چشم‌انداز مجرمانه سایبری گسترده‌تر و تهدید هوش مصنوعی مواجه است

[ad_1]

چارلستون می‌گوید: «سازمان‌هایی که می‌بینند به طور بالقوه توسط آن قانون تنظیم می‌شوند، در صورت تصویب آن، شروع به فعال بودن در مورد مدیریت ریسک سایبری در روابط فروشنده خود می‌کنند».

او می گوید که دنیای امنیت سایبری شاهد گسترش «چشم انداز عامل تهدید» است. در 18 ماه گذشته، سندیکای مهاجمان باج‌افزار به افراد خارجی اجازه داده‌اند تا از ابزار و برند خود برای انجام حملات استفاده کنند، که به عنوان «باج‌افزار به عنوان یک سرویس» شناخته می‌شود. چارلستون می‌گوید که معنای این برای قربانیان این است که آنها همیشه از قابلیت اطمینان و حرفه‌ای بودن همراه با یک مهاجم سایبری تثبیت شده برخوردار نیستند که رفتار او در طول جنایت حداقل قابل پیش‌بینی است.

او می‌گوید زمانی که مدل‌های زبان بزرگ مانند Chat GPT ظهور کردند، نگرانی قابل توجهی وجود داشت که از این فناوری‌ها برای بازنویسی باج‌افزار با «سرعت سرسام‌آور» استفاده شود. هوش مصنوعی مولد همچنین “ابزار بسیار قدرتمندی برای متقاعد کردن” است. چارلستون شاهد افزایش قابل توجهی در متقاعدسازی، نحو، دستور زبان، و باورپذیری ارتباطات فیشینگ و زبان مورد استفاده در مذاکرات باج‌افزار بوده است.

او می‌گوید که هوش مصنوعی همچنین این پتانسیل را دارد که کلاهبرداری جعل هویت را به شدت نوآوری کند. می توان از آن برای تکرار صدا یا تصویر یک مدیر عامل یا مدیر مالی استفاده کرد که می تواند برای تأیید انحرافات گسترده پرداخت استفاده شود.

«این یک سناریوی روز قیامت است که در آن هوش مصنوعی می‌تواند این نوع کلاهبرداری را فعال کند، اما این نوعی کلاهبرداری جعل هویت است که می‌شنوید محققان امنیت هوش مصنوعی درباره آن به عنوان یک بالقوه صحبت می‌کنند.»

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *