نرخ‌های بهره بالا، کندی اقتصاد، املاک و مستغلات را تقویت می‌کند و دعوای جنایت یقه سفید

[ad_1]

او می‌گوید: «شما نمی‌توانید رفتارهای نامناسب را در زمینه‌های دیگر که خوب عمل می‌کنند پنهان کنید. جزر و مد بالا همه قایق ها را بلند می کند و وقتی جزر و مد خاموش می شود، می بینید که چه کسی لباس پوشیده است و چه کسی لباس نپوشیده است.

با توجه به “سال 2023 بررسی: دفاع و تحقیقات یقه سفید” Gowling WLG، سال 2023 سال قوی برای اجرای جنایی یقه سفید نبود. با این حال، بسیاری از عوامل نشان می دهد که ممکن است تغییر کند. به دلیل رسوایی در مورد دخالت خارجی، دولت فدرال بررسی دقیق تراکنش های بین المللی را افزایش داده است. در 11 اکتبر، اتاوا مقرراتی را منتشر کرد که قانون عواید ناشی از جرم (پولشویی) و قانون تامین مالی تروریسم (PCMLTFA) را اصلاح می کند، که، از جمله موارد دیگر، نهادهای بیشتری را تحت اختیار این قانون قرار می دهد و تعهدات مربوط به انطباق را تحمیل می کند.

چهارشنبه گذشته، بانک کانادا اعلام کرد نرخ بهره اصلی خود را 5 درصد نگه می دارد. بانک مرکزی اولین بار دو سال پیش برای کاهش تورم نرخ بهره را افزایش داد.

پولسون می گوید که نرخ های بالاتر بسیاری از پروژه های عمده املاک و مستغلات را به خطر می اندازد. او می گوید حداقل 25 درصد از تمرینات تیمش در سال جاری شامل اختلافات در این زمینه است.

مردم یا قراردادها را زیر پا می گذارند یا به دنبال خروج از توافق نامه ها و شراکت های موجود هستند – به هر وسیله ممکن.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *