مایکل بومایل، مشاور حقوقی ارشد در کوکاکولا کانادا، در مورد داشتن شک و تردید سالم نسبت به فناوری

[ad_1]

در کوکاکولا، لحظه لامپ آنها با فناوری در سال 2021 اتفاق افتاد – زمانی که بخش حقوقی نرم افزار مدیریت ماده را معرفی کرد – در حال انتقال از صفحه گسترده به SaaS.

او می گوید: «این امکان گزارش لحظه به لحظه را فراهم می کند. “پیگیری تحولات در حالی که فایل ها در مسیر خود حرکت می کنند. این چیزی به ما می دهد تا با تیم رهبری خود به اشتراک بگذاریم. این فناوری پیشگامانه نیست، اما یافتن چیزی است که به ما امکان می دهد وظایف خود را بهتر انجام دهیم.”

بومایل همچنین به پتانسیل تحول آفرین هوش مصنوعی اعتقاد دارد، با این حال او معتقد است که تغییرات تکنولوژیکی فزاینده به همان اندازه در تقویت شیوه های قانونی مهم هستند. او توصیه می کند که با فناوری انتخابی باشید، مزایای عملی آن را درک کنید و از تله های وابستگی بیش از حد اجتناب کنید.

او می‌گوید: «تکنولوژی و نوآوری نیازی به پیشگامی ندارند، می‌توانند افزایشی باشند، اما تغییراتی مانند هوش مصنوعی مولد و هوش مصنوعی تعاملی وجود دارد. «من فکر می‌کنم این اجتناب‌ناپذیر است که هوش مصنوعی به مرحله‌ای برسد، اگر قبلاً این کار را نکرده است، برای انجام بسیاری از کارهایی که وکلا به صورت روزانه انجام می‌دهند، چه تهیه پیش‌نویس ایمیل یا بررسی قرارداد. و من نه تنها فکر می کنم که ما ظرفیت انجام بسیاری از (وظایفی) را که امروز انجام می دهیم خواهیم داشت، بلکه مشتریان ما نیز از ما انتظار دارند که از آن استفاده کنیم – زیرا آنها از ما انتظار دارند که زیرک و سریع و مدیریت باشیم. زمان ما به طور موثر.

در کوکاکولا کانادا، ادغام عملی هوش مصنوعی در حال حاضر مشهود است – با تمرکز تیم فناوری اطلاعات این شرکت به طور خاص بر روی این ادغام. با این حال، Bowmile به شدت از مسئولیت پذیرش هوش مصنوعی آگاه است و اهمیت سیاست های حاکم بر استفاده از آن و پرداختن به مسائلی مانند محرمانگی، مالکیت خروجی ها و انطباق را برجسته می کند.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *