پیروزی های Pyric یک خطر واقعی برای مشتریان قصور پزشکی است

[ad_1]

کمبود منابع

بر خلاف شخصی که در تصادف وسیله نقلیه موتوری صدمه دیده و فوراً مزایای قانونی تصادف دریافت می کند، فردی که در نتیجه سهل انگاری پزشکی آسیب دیده است، تنها می تواند تا زمانی که توافق یا حکمی به نفع او وجود داشته باشد، به برنامه های تأمین شده توسط دولت دسترسی داشته باشد. امبری می‌گوید: «دسترسی فوری به منابع به‌ویژه در زمینه آسیب‌های عصبی حیاتی است، زیرا دریچه‌ای واقعی از نظر مزایای توانبخشی وجود دارد که در آن توان‌بخشی زودهنگام، کامل و جامع بهترین امید برای کسی است که بهترین بهبود ممکن را داشته باشد». به ویژه در هنگام در نظر گرفتن اوج بهبودی برای کودکان آسیب دیده بسیار مهم است.

«اگر این خدمات در آن پنجره ارائه نشود، پیامدهای بلندمدتی دارد. فرد آسیب دیده ممکن است هرگز دستاوردهایی را که از طریق فرآیند توانبخشی به‌موقع انجام می‌شد به دست نیاورد.»

هزینه های سرسام آور در سراسر هیئت مدیره

از زمان همه‌گیری کووید-19، کانادایی‌ها افزایش شدیدی را در همه چیز از خواربار تا مالیات و قبوض بنزین تجربه کرده‌اند، اما این موضوع به‌ویژه وقتی درباره سلامت مردم صحبت می‌کنید، حاد است. یکی از حوزه‌های موارد قصور پزشکی که تورم تأثیر شدیدی داشته است، زمانی است که آسیب‌های شخصی نیاز به تعدیل خانه یا بسته به نوع و شدت آسیب‌هایش، یک خانه کاملاً جدید دارد. در این موارد، آنها به گزارش‌های دسترسی به مسکن نیاز دارند، اما «زمانی که این گزارش برای ما صادر می‌شود، با توجه به افزایش هزینه همه چیز از ساخت‌وساز گرفته تا املاک و مستغلات، و زمانی که شما آن را به دلیل عقب‌ماندگی در سیستم دادگاه بزرگ‌نمایی می‌کنید، از قبل منسوخ شده است. ممکن است تا دو یا سه سال دیگر مورد آزمایش قرار نگیرد، آن گزارش از نظر پیش‌بینی یا پیش‌بینی هزینه بازسازی‌های مورد نیاز یا یک خانه جدید بسیار مفید نیست. مراقبت های همراه به سایر حمایت ها یا لوازم بهداشتی.

“این موارد نیز به شدت افزایش یافته است که اگر ما گزارشی یک ساله داشته باشیم، ممکن است به درستی منعکس نکند که هزینه آن فرد آسیب دیده، پس از دریافت حکم یا تسویه حساب، در واقع بیرون رفتن و خارج شدن از خانه چیست. آن پشتیبانی ها و خدمات مورد نیاز خود را بخرید.”

تحقیقات و تعقیب سریع

برای کاهش عدم دسترسی به منابع برای مشتریان قصور پزشکی خود، وکلای Neinstein به بررسی و تعقیب پرونده‌ها در اسرع وقت اختصاص دارند. آنها همچنین مدیران پرونده یا سایر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی را از ابتدای پرونده، قبل از تأمین بودجه برای منابع موجود، درگیر می کنند تا به مراجعان کمک کنند تا در هر مسیر بالقوه خدماتی که بودجه دولت تامین می شود، حرکت کنند. اگرچه محدودیت‌های محدودی دارند، اما بهتر از هیچ هستند – اما مشتریان اغلب به کمک نیاز دارند تا فرآیند منبع‌یابی و درخواست برای آنچه در دسترس است را به درستی طی کنند.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *