مدیران شرکت های حقوقی در تلاش برای ایفای نقش به عنوان تقاضا برای وکلا ادامه دارد: گزارش استخدام

[ad_1]

بیشترین تقاضا برای وکلا با دو تا سه سال سابقه کار است.

میشل دانیل، مدیر منطقه‌ای تورنتو در Robert Half Canada می‌گوید: «در هر صنعتی – و این نیز مختص حقوقی است – شرکت‌ها باید بدانند که برای جذب و حفظ استعدادها، انعطاف‌پذیری همچنان در اولویت بالایی برای کارگران در سال 2024 قرار دارد. “ادغام کار و زندگی کار و زندگی واقعاً تا سال 2023 تغییر کرده است.”

او می گوید که کارگران می دانند که بسیاری از کارفرمایان مدل محل کار خود را تغییر داده اند تا انعطاف پذیرتر شوند. این شامل روزهای کاری از خانه و برنامه‌های روان بود که در آن کارمندان فقط برای فعالیت‌ها و جلسات رو به مشتری باید در دفتر شرکت کنند. دانیل می گوید که این نوع انعطاف پذیری در بخش حقوقی تقاضای زیادی دارد.

بر اساس گزارش، تنها 46 درصد از متخصصان حقوقی به جستجوی شغل فکر نمی کنند. هجده درصد برای جستجوی شغل جدید برنامه ریزی می کنند و 36 درصد فعالانه به دنبال شغل هستند.

شصت و هفت درصد از شرکت های حقوقی و دپارتمان های حقوقی برای نقش های دائمی جدید و 31 درصد برای موقعیت های دائمی خالی استخدام می شوند. در میان این کارفرمایان، 84 درصد در یافتن استعدادهای ماهر با چالش هایی روبرو هستند. در نیمه اول سال 2024، 90 درصد از وکلا و مدیران، کارگران قراردادی – وکلا، مدیران حقوقی، مدیران دفتر، دستیاران اداری و کارمندان پرونده را استخدام خواهند کرد. دپارتمان های حقوقی قصد دارند از پیمانکاران برای کارهای اداری، مشاوره داخلی شرکت، eDiscovery و پشتیبانی دعاوی استفاده کنند.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *