فرح اسماعیل از هم افزایی بین مراقبت های بهداشتی، پرستاری و قانون در SE Health استقبال می کند

[ad_1]

هنگامی که فرصت ایجاد یک بخش حقوقی در کالج پرستاران انتاریو به وجود آمد، این نقش برای اسماعیل مناسب به نظر می رسید. پس از 10 سال در نقش‌های رهبری مختلف، او تصمیم گرفت تا کار مشاوره خود را راه‌اندازی کند و از طریق آن با SE Health – یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی غیرانتفاعی مستقر در تورنتو که خدمات مراقبت‌های اولیه در خانه، جامعه، بلندمدت، حاد و اولیه را ارائه می‌دهد، آشنا شد. در سطح ملی اسماعیل پس از کمک به سازمان از طریق تجدید ساختار به عنوان مشتری خود، دعوت شد تا وارد هیئت شود. او در چهار سال گذشته در SE Health کلاه های مختلفی بر سر گذاشته است که اخیراً عنوان معاون ارشد، مدیر ارشد حقوقی، حفظ حریم خصوصی و انطباق را به دست آورده است.

اسماعیل می‌گوید: «شناختن سازمان از درون برای من یک افتخار بوده است، زیرا دیدگاه بزرگی به من داده است. “با معرفی مدیرعامل ما که حدود 18 ماه پیش اتفاق افتاد، نقش من بیشتر اصلاح شد.” این شامل ایجاد یک عملکرد قانونی جدید برای SE Health، با راهنمایی از شریک طولانی مدت Fasken بود.

اسماعیل می‌گوید: «برای سازمانی که قبلاً هرگز وکلایی در داخل کار نکرده بود، این تغییر بزرگی بود. بیش از 8500 کارمند برای سازمان کار می کنند، بنابراین ما واقعاً تلاش می کنیم تا در دسترس آنها باشیم و توصیه های واضح، صحیح و به موقع ارائه دهیم. بخش کوچک اسماعیل مسائل حقوقی، حریم خصوصی و انطباق را برای کسب و کار بررسی می کند. اگرچه آنها اکنون به عنوان یک بخش حقوقی مستقل فعالیت می کنند، اما اسماعیل و تیمش هنوز به عنوان شرکت انتخابی خود به Fasken مراجعه می کنند تا در امور پیچیده تر کمک کنند. اسماعیل همچنین بر نشان دادن مسئولیت مالی برای هزینه های قانونی بخش خود متمرکز است.

نکته مهم امسال اسماعیل حفظ حریم خصوصی و امنیت سایبری و همچنین معرفی هوش مصنوعی در فضای مراقبت های بهداشتی است.

او می‌گوید: «هوش مصنوعی به سرعت در حال آمدن است، بنابراین باید کنترل‌ها و تعادل زیادی وجود داشته باشد. “هنگامی که در یک سازمان مراقبت های بهداشتی کار می کنم، من فکر می کنم که پیشرفت های فناوری به بیماران دسترسی بیشتری می دهد و آنها را مسئول مراقبت های خود می کند – که از بسیاری جهات چیز شگفت انگیزی است، اما با آن، ما درها را برای بررسی دقیق تر و بیشتر باز می کنیم. دعوی بالقوه.»

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *