گزارش کلیو می‌گوید شرکت‌های متوسط ​​در صدور صورت‌حساب برتری دارند و با جمع‌آوری مشکل دارند

[ad_1]

اما فکر می‌کنم این وسط فراموش شده وجود دارد این گزارش نشان می دهد که هنوز چیزهای زیادی برای آموختن در مورد شرکت های حقوقی متوسط ​​وجود دارد و آنها چالش های منحصر به فرد خود را دارند، راه حل های منحصر به فرد خود را دارند.”

از زمانی که کلیو گزارش سالانه خود را در مورد شرکت های حقوقی متوسط ​​در سال 2016 آغاز کرد، ساعت های قابل پرداختی که شرکت های متوسط ​​ثبت کرده اند 60 درصد رشد داشته است. وکیل متوسط ​​در یک شرکت متوسط ​​نیز درآمد بیشتری دارد. آنها 140 درصد بیشتر از سال 2016 صورتحساب و 180 درصد بیشتر وصول می کنند.

برای اولین بار در سال جاری، Clio lockup را اندازه گیری کرد: میزان درآمد سالانه یک شرکت که به عنوان صورتحساب نشده یا وصول نشده به دام افتاده است. شرکت های متوسط ​​در تولید فاکتورها خوب هستند اما در جمع آوری کمتر. کلیو دریافت که میانگین زمانی که شرکت‌های متوسط ​​برای وصول صورتحساب طول می‌کشد 52 روز است.

لنون می‌گوید: «وقتی صورت‌حساب‌ها را از در بیرون می‌آورند، حدود دو ماه منتظر هستند تا صورت‌حساب‌ها پرداخت شود. همیشه دو ماه از درآمد سالانه آنها قفل شده و غیرقابل دسترسی است. این بدان معناست که آنها باید به چیزهایی مانند خطوط اعتباری و بدهی اعتماد کنند تا شرکت حقوقی را سرپا نگه دارند.

او می افزاید که کلیو برآورد می کند که نرخ جمع آوری در سال 2023 “افت بسیار شدید” داشته باشد: از 90 درصد به 83 درصد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *