کسب‌وکارها دیر می‌توانند به Canadian Guardrails برای کد رفتار داوطلبانه هوش مصنوعی مولد وارد شوند.

[ad_1]

مورگان با اشاره به اینکه در حالی که هیچ نیروی قانونی شرکت‌ها را مجبور به پایبندی به این کد نمی‌کند، استدلال می‌کند که هنوز هم قدرت متقاعدکننده‌ای دارد. او می افزاید که شرکت ها باید به طور کامل درک کنند که منظور از پذیرش عمومی این کد یا هر کد مشابه یا بهترین شیوه ها چیست.

او می‌گوید: «همیشه زمانی که بین آنچه به دنیا قول می‌دهید و آنچه انجام می‌دهید، گسستگی وجود داشته باشد، یک خطر مسئولیت قانونی وجود دارد. «اگر به دنیا ثابت کنید که قرار است به روشی خاص عمل کنید، و این کار را نکنید، این همیشه مشکل است، چه در سیاست حفظ حریم خصوصی شما باشد، چه در تعهدی که یک شرکت به مصرف‌کنندگان می‌دهد و عموم. اگر آنچه را که انجام می‌دهید نادرست معرفی کنید، مسئولیت دارد.»

اگر مشتری از مورگان در مورد امضای کد یا اعلام عمومی بهترین شیوه های آن سوال کند، او به شرکت هشدار می دهد که ابتدا به درون خود نگاه کند.

او می گوید: «هیچ مشتری نباید تعهدی بدهد که نتواند به آن پایبند باشد. “اول، آنها باید بلوغ خود، شیوه های خود، میزان توانایی آنها برای ایستادگی (در برابر تعهد) را ارزیابی کنند. شما نمی توانید سندی را امضا کنید مگر اینکه در واقع نشان دهنده کاری باشد که انجام می دهید و چه کاری می توانید انجام دهید. اولین گام در هر فرآیندی در این مسیر… این است که واقعاً در فرآیندهای حاکمیت داده خود، میزان تحمل ریسک خود و موقعیت استراتژیک خود در بازار جستجو کنید. چه چیزی می خواهید به مشتریان خود قول بدهید؟ و چه چیزی می توانید به مشتریان خود قول بدهید؟

من لزوماً احساس نمی‌کنم که مشتریان ما نیاز به ثبت نام در این کد داوطلبانه دارند، اما آنها باید به سیاست‌ها و رویه‌های حاکمیت هوش مصنوعی فکر کنند که به بسیاری از مسائل مشابه رسیدگی می‌کند.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *