چگونه کرت دال اثر میلر تامسون به مشتریان کمک کرد تا در جریان بادهای متحول صنعت موسیقی حرکت کنند.

[ad_1]

این گروه که در سال 2010 فراخوانی شد، او را در طول شش سال اول فعالیت قانونی خود مشغول کرد. او در مورد معاملات مذاکره می‌کرد، به مشتریان مشاوره می‌داد، و پیش‌نویس قراردادها را از پشت یک اتوبوس تور تهیه می‌کرد. او می‌گوید که در گذشته، پیش‌فرض خوبی برای یک برنامه تلویزیونی بود، اما همچنین به مشتریان احتمالی نشان داد که او می‌دانست که در حال گذر از آن‌ها هستند. او هم داشت زندگی می کرد.

او می گوید: «شفاهی همیشه بزرگترین منبع موفقیت من بوده است. وقتی شروع به کار کردم هیچ مشتری نداشتم. اینطور نبود که از طرف یک وکیل ارشد به من یکسری مشتری تحویل داده شود. من مجبور بودم هر مشتری را در طول مسیر به دست بیاورم.”

دال کار خود را در ساحل غربی آغاز کرد و برای یک وکیل سرگرمی برجسته به نام باب دییت کار کرد. او قبل از پیوستن به میلر تامسون در اکتبر گذشته در مورفی و شرکت – همانطور که در آن زمان بود – تمرین کرد.

او همیشه به‌عنوان «وکیل هنرمندان» شناخته می‌شود که به گفته خودش مایه افتخار است. اما با پیشرفت حرفه‌ای‌اش، مشتریان بیشتری را از «طرف حرفه‌ای» جذب کرد، از جمله لیبل‌های مستقل بزرگ، شرکت‌های انتشاراتی و مدیران. این بعد دیدگاه او را در هنگام کمک به هنرمندان برای امضای قراردادها گسترش داده است، زیرا او می داند که از آن طرف میز چگونه به نظر می رسد. او می‌گوید: «این تعادل یافتن آن نقطه شیرین است که در واقع برای هر دو طرف بسیار مفید است».

دال همچنین مجبور بوده بین وکالت و حرفه موسیقی تعادل برقرار کند. او می‌گوید اخیراً، وضعیت اخیر به «بهترین وضعیت هر دو جهان» رسیده است. به جای اینکه هشت ماه از سال در جاده باشد، One Bad Son نمایش گاه به گاه را انجام می دهد و بر «کیفیت، نه کمیت» تمرکز می کند. آنها هنوز هم طرفداران زیادی دارند و موسیقی جدید تولید می کنند. گروه اخیرا اولین تک آهنگ خود را پس از شش سال منتشر کرده است و یک آهنگ دیگر نیز در چند ماه آینده منتشر خواهد شد. اما دال سه فرزند خردسال و یک کار حقوقی پرمشغله دارد و در حالی که او و هم گروهانش هنوز میل به نواختن و خلق موسیقی دارند، نمی خواهند در جاده زندگی کنند.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *