چگونه بازگشت کارل تاباخ به کانادا به او کمک کرد تا با تمرکز جهانی در McCarthy Tetrault رهبری کند.

[ad_1]

طی دو سال گذشته، تاباخ بر دگرگونی دفتر مک کارتی تتراولت در مونترال نظارت کرد، از یک کنفرانس و چشم انداز مرکز کاری پیشرفته دفاع کرد و به بازگرداندن مردم به مرکز شهر کمک کرد. این شرکت اندازه دفتر وکلا را کاهش داد و آنها را یکنواخت تر کرد و بر روی میزهای ارگونومیک تمرکز کرد. فضاهای ملاقات مشترک بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

مردم می توانند احساس کنند که اینجا فقط دفتری نیست که شما در آن کار می کنید، بلکه مکانی است که می روید و با همکاران خود ملاقات می کنید و نه تنها مکالمات خوب، همکاری خوب، فرصت ها، بلکه مکانی است که می توانید به آنجا بروید و از آن لذت ببرید. “

تاباخ وفادار به قول شرکای خود هنگام پیوستن مجدد به مک کارتیز، هنوز هم یک روش فعال M&A را حفظ می کند. او کارهای اخیر را برجسته می کند که به مشتری خود، Privian، با استراتژی توسعه آن کمک می کند، از جمله بیش از 10 تراکنش M&A در کانادا و در سطح جهانی.

«پریوین مشتری بزرگ این شرکت است. این یک داستان موفقیت بزرگ در اینجا در کبک بوده است. این شرکتی است که از طریق یک استراتژی خرید بسیار هوشمند در حال رشد است.

تاباخ علاوه بر نقش خود در Invest in Canada، در سال 2021 به عنوان رئیس اتاق بازرگانی کانادا انتخاب شد، جایی که او برنامه ریزی استراتژیک آن را رهبری کرد و سازمان را به اتخاذ استراتژی تنوع و برابری سوق داد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *