وکیل می گوید M&A فرامرزی به مقابله با اجرای تهاجمی ضد انحصار در سال 2024 ادامه خواهد داد.

[ad_1]

در 18 دسامبر، FTC و وزارت دادگستری (DOJ) مشترکاً 2023 را منتشر کردند. دستورالعمل های ادغامکه عوامل و چارچوب هایی را که آژانس ها برای ارزیابی معاملات پیشنهادی استفاده خواهند کرد، به بازیگران بازار ارائه می دهند.

استیونز می‌گوید: «این دستورالعمل‌ها با سر و صدای زیادی منتشر شد. آژانس‌ها سخت کار خواهند کرد تا دستورالعمل‌ها را اجرا کنند و در دادگاه به چند پیروزی دست یابند تا برخی از نظریه‌هایی را که بیان کرده‌اند نشان دهند. اما او می‌گوید برخی از دستورالعمل‌ها به دلیل استناد به «موارد بسیار قدیمی» در حمایت بدون سابقه جدید انتقاد کرده‌اند.

«آژانس‌ها قطعاً به دنبال برنده شدن زودهنگام در این دستورالعمل‌ها هستند. آنها تمایل خود را برای ایجاد چالش در موارد دشوار برای ادغام نشان داده اند، تا حدی به این دلیل که یک محیط اجرایی تهاجمی به این معنی است که معاملاتی وجود دارد که انجام می شود اما به دلیل اثر بازدارنده انجام نمی شود.

«سازمان‌ها این را به عنوان یک نتیجه مثبت خالص از یک وضعیت اجرایی تهاجمی می‌دانند، حتی زمانی که این اجرا ناموفق باشد. بنابراین، من انتظار دارم که شاهد استفاده تهاجمی از این دستورالعمل‌ها باشم.»

استیونز می‌گوید این منجر به تلاش تنظیم‌کننده‌ها برای تسویه حساب و اجازه به طرفین برای پیشبرد معامله با راه‌حل‌های مذاکره شده و همچنین «موارد دشوارتر» می‌شود که در آن آنها در دادگاه استدلال می‌کنند که معاملات بر اساس بیانیه صحیح دستورالعمل‌ها غیرقانونی هستند. قانون

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *