وکیل: اختیارات جدید در اصلاحات پیشنهادی قانون رقابت می تواند تأثیر قابل توجهی بر بازار داشته باشد

[ad_1]

تغییرات پیشنهادی در قانون، اختیار وزیر نوآوری، علوم و صنعت را برای آغاز مطالعه بازار ایجاد می کند. سپس وزیر می تواند تحت s درخواست دهد. 11 قانون برای دستور اجباری تولید سوابق و سایر اطلاعات.

در پاسخ به مشاوره دولت کانادا در مورد سیاست رقابت در ماه مارس، دفتر رقابت اعلام کرد که مورد قدرت مطالعه بازار رسمی با “افزایش تاریخی قیمت” در فروشگاه های مواد غذایی کانادا آشکار شده است. فدرال رزرو در مورد اینکه آیا مسائل مربوط به رقابت مطرح است یا خیر، به دنبال مشاوره هستند، و این دفتر خاطرنشان کرد که در حالی که مطالعه ای را آغاز کرده است، باید به اطلاعات عمومی و داوطلبانه ارائه شده تکیه کند، که “چالش های آشکاری ایجاد می کند و در مقابل مطالعات مشابه انجام شده توسط آژانس های رقابت خارجی.»

این دفتر از مقامات مستقل درخواست کرد تا مطالعه بازار را آغاز کند، اما اتاوا در اصلاحات پیشنهادی خود با این درخواست موافقت نکرده است. فقط وزیر صلاحیت شروع مطالعه بازار را دارد.

ایاترو می‌گوید، قدرت‌های جدید مطالعه بازار به دو دلیل می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر بازار داشته باشد. در سطح کلان، این مطالعات شامل بررسی دفتر یک بازار یا صنعت و ارائه توصیه‌هایی بر اساس ارزیابی پویایی رقابتی آن‌ها می‌شود و گزارش کمیسر رقابت مشخص می‌کند که او معتقد است بازیگران بازار باید رفتار خود را تغییر دهند. او می گوید که فعالان بازار باید نتایج مطالعات بازار را در نظر بگیرند، حتی اگر این مطالعات قدرتی برای دستور دادن به یک بازیگر خاص برای انجام کاری نداشته باشد.

“این فقط گزارشی خواهد بود که نتیجه گیری کمیسر را برجسته می کند، اما ممکن است به خوبی اولویت های اجرایی آینده را پیش بینی کند.”

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *