نوار استخدام به ادعای ستون نویس واکنش نشان می دهد که تسویه حساب آنها اغلب “بسیار نزدیک به تقلب مالیاتی” است.

[ad_1]

آنها با اشاره به اینکه آنها وکیل مالیاتی نیستند، گفتند تغییرات اخیر CRA به این معنی است که وقتی CRA مبلغ خسارت عمومی را در تسویه حساب غیر معقول می داند، و یک غرامت وجود دارد، “خطری” وجود دارد که CRA تسویه حساب را در نظر بگیرد. به عنوان یک معامله قابل گزارش نویسندگان گفتند که این بدان معنا نیست که هر تسویه حساب با خسارات کلی یا غرامت باید گزارش شود.

کوز و ماترز مک‌هنری به این نتیجه رسیدند که قوانین جدید هنوز به وضوح نیاز دارند، و لویت به‌جای ارائه اطلاعات دقیق و متفکرانه، «به‌گونه‌ای رفتار نمی‌کند که اعتماد عمومی و اعتماد عمومی به حرفه ما را تشویق کند» در بیان «اظهارات تحقیرآمیز و احساسی» .

“پیشنهاد آنها مبنی بر اینکه من نادرست هستم و در مورد قانون استخدام اظهارات ناعادلانه می کنم؟ خب بی انصافی نیست لویت گفت: این یک واقعیت است و آن‌ها در پیشنهاد خلاف آن بی‌معنا هستند وکیل کانادایی.

“شما می خواهید مطمئن شوید که آیا آنچه من می گویم درست است یا خیر… شما فقط باید درصد تسویه حساب هایی را که با خسارات کلی تسویه شده است مقایسه کنید، در مقابل احکام دادگاهی که منجر به خسارات کلی می شود.” او می گوید که مشکوک است که بیش از نیمی از حل و فصل های اخراج غیرقانونی و اخراج سازنده جزء خسارات کلی باشد، در حالی که دادگاه ها در کمتر از 10 درصد این موارد خسارت کلی را صادر می کنند.

لویت، یکی از شرکای ارشد لویت شیخ، می‌گوید که از «مجوز بلاغی» برای نامیدن این عمل یک «راز کوچک کثیف» استفاده کرده است. این یک راز نیست، بلکه یک “واقعیت” است که بسیاری از وکلای کار از خسارت عمومی به عنوان ابزاری برای حل و فصل پرونده ها استفاده می کنند که “هیچ مبنای قانونی برای خسارت عمومی وجود ندارد.”

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *