“مشتریان نمی توانند انتظاری کمتر از بهترین و قابل اعتمادترین راه حل ها با سرعت داشته باشند”

[ad_1]

گرگ هادسون (00:00:07) سلام، به تلویزیون حقوقی کانادا خوش آمدید. من گرگ هادسون هستم. تابستان امسال، جوایز حقوق کانادا را اهدا کردیم. و اکنون با برخی از برندگان صحبت می کنیم. امروز با گرگ نینشتاین، شریک مدیریت نینشتاین صحبت می کنیم. گرگ، از اینکه امروز با ما بودید بسیار متشکرم.

گرگ نینشتاین (00:00:23) از بودن در اینجا خوشحالم.

گرگ هادسون (00:00:25) می خواستم ابتدا در مورد تخصص صحبت کنم. به من بگویید، چرا تخصص در فضای قانون آسیب های شخصی بسیار مهم است؟

گرگ نینشتاین (00:00:34) تخصص موضوع بسیار مهم است. برای اینکه بتوانیم قانون را درک کنیم، بتوانیم قانون را به کار ببریم تا بتوانیم در واقع قانون را طرح کنیم تا بتوانیم به دادگاه برویم، و قانون را نشان دهیم و قانون جدید ایجاد کنیم. و شرکت ما در پنج سال گذشته رهبری آن را بر عهده داشته است.

گرگ هادسون (00:00:52) حال، چگونه نینشتاین این تخصص را توسعه داده و نشان می دهد؟

گرگ نینشتاین (00:00:57) ما شرکتی متشکل از 20 وکیل هستیم و در پنج سال گذشته آزمایشات پیچیده قصور پزشکی را در ابتدای کووید شروع کرده ایم و به تصویر می کشیم. و این موارد بسیار عمیق و بسیار پیچیده هستند که شامل حوزه‌هایی از قانون است که بسیار محدود و منحصر به فرد هستند. و داشتن این تجربه در نوار ما بسیار منحصر به فرد است. ما در حال حاضر شش تصمیم محاکمه در انتظار داریم، شما سه تصمیم محاکمه در دادگاه تجدید نظر دارید. و ما سه پرونده تقسیم کلی داریم، منتظر صدور حکم هستیم. بنابراین می دانید، و برخی از این آزمایشات، وکلای دیگر در صنعت ما در مرحله هشتم به ما مراجعه می کنند، زیرا آنها به مجموعه مهارت ها و تخصص ما نیاز داشتند تا آن را به خط نهایی برسانند. بنابراین داشتن آن مجموعه مهارت، داشتن آنچه که به نظر من احتمالا قوی‌ترین وکیل دادگستری در نوار آسیب‌های شخصی است، واقعاً ما را متمایز کرده است و مجموعه مهارت و تخصص بی‌نظیری را برای ما فراهم کرده است.

گرگ هادسون (00:02:09) این روزها، بیش از هر زمان دیگری برای شرکت های حقوقی مهم است که زیرک بمانند و فرصت هایی را پیدا کنند که دیگران ممکن است این کار را نداشته باشند. نینشتاین چگونه توانسته در این بازار فشرده چابک بماند؟

گرگ نینشتاین (00:02:20) ما می توانیم چالش ها را بپذیریم و فرصت هایی ایجاد کنیم. در طول کووید، یک راهرو بسته می‌شود. ما تصمیم گرفتیم دفتر خود را مجددا راه اندازی کنیم و مکان را بازسازی کنیم تا مردم را پیش بینی کنیم که برگردند. و اکنون در محیط هیبریدی ما. ما یک فضای کاری اداری باورنکردنی داریم که در آن افراد قرار است سوار قطار شوند یا مردم آسایش خانه خود را ترک کنند، محیط کاری باورنکردنی خواهند داشت. و ما واقعا حضور در دفتر را تشویق کرده ایم. ما بر این باوریم که همکاری برای گفتگو با مردم برای طوفان فکری برای داشتن ایده‌های خودجوش آنقدر برای موفقیت حیاتی است که مزیت رقابتی را برای سایر شرکت‌هایی که به سادگی در سیلو راحتی کار خود در محیط خانه هستند، به ما می‌دهد. و به همین دلیل به ما اجازه داد تا فرصت های جدیدی را شروع کنیم. و از زمان COVID، و به دلیل همکاری، ما اکنون به شدت درگیر یک مفهوم جدید در کانادا هستیم. ما موفق و اخیراً ناهموار بودیم، دعوای جواهر را حل کردیم، با شرکای آمریکایی خود همکاری کردیم و آن پرونده را از طرف مشتریان کانادایی خود حل و فصل کردیم. و اکنون ما شروع به کار روی یک جرم انبوه کرده‌ایم، جایی که در حال متعادل کردن ادعاها در برابر متا و فیس‌بوک برای چالش‌های بحران اجتماعی هستیم که نوجوانان ما در سیستم مدرسه و در خانه‌ها با آن مواجه هستند و همه آن را می‌بینیم و همه مردم را در تلفن‌هایشان می‌بینیم. و اگر ما فقط در یک تماس زوم طوفان فکری می‌کردیم یا سعی می‌کردیم چیزی را برنامه‌ریزی کنیم که از یک نوشیدنی از یک ناهار از هواپیما تا شخصی که در حال خوردن ناهار در کنار آن قدم می‌زند، ایجاد شود، این دایرکتوری وجود نداشت. و بنابراین ما خود را با زمان وفق دادیم و از آن استفاده کردیم و اکنون در حوزه کاری هستیم که حتی فکر نمی‌کردم پنج سال پیش انجام دهیم.

گرگ هادسون (00:04:24) تیمی که گرد هم آورده اید چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟

گرگ نینشتاین (00:04:28) ما به تیم بسیار افتخار می کنیم. این یک شرکت خانوادگی است که پدرم در سال 1970 شروع به کار کرد. من یک شرکت حقوقی نسل دوم هستم، وکیل نسل دومی هستم که وقتی من بودم به او گفتند که شما دو ساله هستید، اگر خوب کار نکنید، نمی توانید دریافت کنید. وارد دانشکده حقوق یا استرس‌زا شده‌ایم، اما این ذهنیت خوب رفتار کردن با مردم و آن ذهنیت کوچک شرکت رشد کرده است و ما 20 وکیل داریم و 70 درصد وکلای ما از برنامه دانشجویی تابستانی ما آمده‌اند، سپس مقاله‌نویسی کرده‌اند، سپس همکاران و شرکای ما هستند. بنابراین ما آن تداوم افرادی را داریم که 10 تا 15 سال با آنها کار کرده ایم، که باور نکردنی است. ما از طریق مشکلات فردی خود کار می کنیم، زیرا می دانیم که می توانیم با هم قوی تر باشیم، اگر با مشکل کنار بیاییم، در مقابل سعی کنیم بگوییم که چمن سبزتر است. و بنابراین با داشتن این تداوم، موکلان ما تداوم همان وکلا را در پرونده دارند. ارائه دهندگان خدمات ما همه را در دفتر ما می شناسند و وقتی همه را می شناسیم، بنابراین هدف من موفقیت است، راه اندازی همه وکلای خود برای موفقیت، شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه یک محیط واقعا خوب. بنابراین آنچه موفقیت اصلی ما است، ساختن مکانی است که مردم بخواهند به رشد شغلی خود ادامه دهند. و افراد زمانی که مقاله و جایی که شما در سن 25 سالگی و سپس 45 سالگی هستید کاملاً متفاوت هستند. بنابراین این واقعیت که ما قادریم آن سطح از علایق را برای همه افراد مختلف در دفترمان حفظ کنیم، من واقعاً افتخار می کنم. از آن

گرگ هادسون (00:05:58) سرانجام، برنده شدن در جایزه حقوق کانادا برای شما و شرکت چه معنایی دارد؟

گرگ نینشتاین (00:06:04) خوب است که توسط همسالان خود شناخته شوید. این خوب است که توسط صنعت شناخته شویم، ما واقعا سخت کار می کنیم تا به این سطح از موفقیت برسیم، به این سطح از قدردانی برسیم. و باعث افتخار است که ما فقط آن را نمی گوییم که دیگران نیز آن را باور دارند. و ما با این جایزه به خانه برگشتیم و افتخار می‌کنیم، آیا همچنان می‌خواهیم که 10 شرکت برتر باشیم، هدف ما این است که شرکت شماره یک در کانادا باشیم. فوق العاده است.

گرگ هادسون (00:06:35) خوب، دوباره به خاطر جایزه تبریک می گویم، گرگ، و از اینکه امروز وقت خود را با ما سپری کردید بسیار متشکرم

گرگ نینشتاین (00:06:41) لذت بخش بود. از اینکه من را دارید متشکرم

گرگ هادسون (00:06:43) این تلویزیون وکیل کانادا بوده است. من گرگ هادسون هستم. بزودی با شما حرف میزنم.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *