مستاجران در مسکن یارانه ای نیاز به وضوح در تعریف مسکن انتقالی دارند: دادگاه استیناف BC

[ad_1]

جولیا ریدل، مشاور انجمن آزادی‌های مدنی بریتیش کلمبیا، که در درخواست تجدیدنظر مداخله کرد، می‌گوید تعریف قانونی مسکن انتقالی در مقررات اجاره‌ای مسکونی برای «تعبیرات گسترده‌ای» باز است.

او می‌گوید: «RTB این تعریف را تفسیرهای متناقض متعددی ارائه می‌کند.

ریدل می گوید، در بازار مسکن کم درآمد، رواج فزاینده ای از مسکن های حمایتی وجود دارد که توسط دولت تامین می شود و برنامه های اجتماعی برای ساکنان در محل وجود دارد. اما بر اساس RTA، اگر در نظر گرفته شود مسکن با بودجه دولت که برنامه‌هایی را به ساکنان ارائه می‌دهد موقتی باشد، به عنوان مسکن انتقالی واجد شرایط می‌شود و این قانون بر روابط مالک و مستاجر حاکم نیست. او می‌گوید به دلیل احکام متناقض RTB، مشخص نیست که منظور از “موقت” چیست، به این معنی که ساکنان مسکن حمایتی، که عموماً کم درآمد هستند و به حمایت قانونی دسترسی ندارند، مطمئن نیستند که آیا RTA آنها را پوشش می‌دهد یا خیر.

“این یک مشکل بزرگ است… اگر از RTA خارج شوید، می‌توانید با اطلاع قبلی یک ساعت از خانه اخراج شوید، و موارد بسیار بسیار زیادی وجود دارد که این اتفاق افتاده است.”

تحت RTA، تصمیمات RTB منوط به s. ماده 58 قانون دادگاه‌های اداری، که بیان می‌کند که یافته‌های یک دادگاه در مورد واقعیت یا قانون یا اعمال اختیارات آن تنها در صورتی می‌تواند مداخله کند که آشکارا غیرمنطقی باشد. فنلون که دلایل هیئت دادگاه استیناف را نوشته است، گفت: این یک استاندارد بازبینی «بسیار تبعیض آمیز» است. نقل قول West Fraser Mills Ltd. v. British Columbia (دادگاه استیناف غرامت کارگران)، 2018 SCC 22، او گفت که این بدان معنی است که دادگاه تنها در صورتی می تواند تصمیم را لغو کند که “تقریباً به حد پوچ باشد”.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *