مجلس به دنبال افزودن کنترل اجباری به قانون کیفری است

[ad_1]

گاز گرفتن قربانی، منزوی کردن او از دوستان و خانواده، و بی اعتبار ساختن دیدگاه او تا جایی که همه چیز از چشمان او دیده می شود، همه به روش های معمول رفتار اجباری خود را نشان می دهد، اما همچنین می توان آن را به عنوان شروعی بزرگ تلقی کرد. عاشقانه های دگرجنسگرا

دیدگاهی که ما اغلب در فرهنگ غربی از یک رابطه عاشقانه داریم، دیدگاهی است که مرد توجه زیادی به او دارد. او به او می گوید: “واقعاً من تنها کسی هستم که به تو اهمیت می دهم.” او به او پیشنهاد می‌کند که با دوستان و خانواده‌اش وقت نگذراند، زیرا برای او مهم‌ترین فرد دنیاست: “من واقعاً تمام وقت شما را می‌خواهم.” در اوایل، این نوع از روابط می تواند شبیه و شبیه به یک نوع رابطه مثبت واقعا عاشقانه باشد. و سپس، وقتی اوضاع کمی به سمت جنوب پیش می رود، فکر می کنم زنان واقعاً خودشان را زیر سوال می برند: “یک لحظه صبر کنید، فکر کردم این رابطه این رابطه عاشقانه واقعاً فوق العاده است.” و ممکن است زمان زیادی بگذرد تا او ببیند که این یک رابطه بسیار مخرب است.”

خارج از مشکل تشخیص اینکه چه چیزی رفتار قهری است و چه چیزی نیست – حداقل فراتر از موافقت با آن یک الگوی رفتاری در طول زمان – موشر گفت که شواهدی وجود دارد که آن را به عنوان یک جرم مجرمانه تلقی می کند، کارساز نیست. او به تجربه انگلستان و ولز اشاره می کند، جایی که چنین تلقی شده است. بر اساس بررسی پرونده‌های موجود در آنجا، «شش پرونده از هفت مورد مربوط به کنترل اجباری به دلیل چالش‌هایی که در ارائه مدارک لازم وجود دارد، کنار گذاشته می‌شوند، زیرا اثبات این نوع جرم بسیار بسیار متفاوت از تلاش برای اثبات وقوع حمله است».

هنگامی که پرونده های بریتانیا به دادگاه رسید، محققان می گویند زنان آسیب دیده اند. موشر و همکارانش در ارسال خود توضیح می‌دهند که «دیگران تأکید کرده‌اند که مدل انگلستان و ولز برای جرم کنترل اجباری تا چه حد بر شهادت زنان و قرار گرفتن بازماندگان در معرض بازجویی‌های متقابل طاقت‌فرسا تکیه دارد. این نگرانی به لایحه C-332 نیز مرتبط است، با توجه به “تأثیر قابل توجه” جزء جرم در s 264.01 (1) و (2). این خطر اضافی وجود دارد که از شهادت بازماندگان در زمینه جنایی برای استیضاح مدارک آنها در دادرسی حقوق خانواده استفاده شود.»

او می‌گوید در یک دنیای ایده‌آل، افسران مجری قانون و دادستان‌ها تمام زمان، آموزش و منابع لازم برای بررسی موقعیت‌های کنترل اجباری، درک آنچه در جریان است و جمع‌آوری تمام شواهد مورد نیاز برای اثبات آنچه اتفاق افتاده را خواهند داشت. اما این سیستم اجرای قانون ما امروز نیست، و حتی اگر چنین بود، فرستادن مردان به زندان در چنین شرایطی ممکن است آن چیزی نباشد که زن می‌خواهد یا حتی به نفع او خواهد بود.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *