مایکل وود، رئیس دادگستری نوا اسکوشیا در مورد وکالت، تأخیر در دادگاه و مشارکت جامعه

[ad_1]

من بسیار امیدوار هستم که به محض اینکه همه چیز شروع به اجرا کرد، یک سیستم تشکیل پرونده الکترونیکی را در دادگاه تجدید نظر آزمایش کنیم زیرا ما مکان منطقی برای امتحان آن هستیم. پس از رفع اشکالات، آن را به دادگاه های دیگر ارسال می کنیم.

در طول همه‌گیری، ما به مردم اجازه دادیم تا اسناد الکترونیکی را از طریق ایمیل ثبت کنند، اما بدون یک سیستم ثبت نام مناسب، شما هنوز باید نسخه‌های کاغذی را چاپ کرده و در پرونده قرار دهید. اکثر قضات این دادگاه زمانی که در مطب خصوصی بودند هیچ مفهومی از مواد الکترونیکی نداشتند. با این حال، بسیاری پیشرفت کرده اند و به خوبی با اسناد الکترونیکی سازگار شده اند.

دادگاه شما برای تقویت آموزش قضایی و حقوقی چه کرده است؟

ممکن است برای برخی افراد تعجب آور باشد که چقدر قضات عموماً در آموزش شرکت می کنند، خواه برای وکلا، سایر قضات، یا افراد جامعه. موارد کمی وجود دارد که یک قاضی درخواست صحبت در مورد چیزی را رد کند، مگر اینکه موضوع مشکل ساز یا برای یک سازمان در دادگاه باشد.

در تمام سطوح در نوا اسکوشیا، ما اهمیت آموزش قضات در مورد تجربیات زندگی جوامع و افراد مختلف را درک می کنیم. تا همین اواخر، قضات از یک جمعیت محدود می آمدند. اما به دلیل نقش ما در جامعه، قضات باید تجربیات زندگی افراد را درک کنند.

در نوا اسکوشیا، ما جوامع نوا اسکوشیا آفریقایی و جوامع بومی میکماق را برای تعامل با آنها ضروری تشخیص داده ایم.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *