لینا یوسفی می‌گوید که می‌تواند ثابت کند که شفافیت پرداخت و هفته کاری 4 روزه موثر است

[ad_1]

آنها همچنین در مورد میزان درآمد شرکا بسیار کنجکاو هستند زیرا اکثر این وکلا می خواهند در آن مسیر مشارکت بروند. بنابراین، چه چیزی مانع از آن می‌شود که به آنها بگوییم که شرکا چقدر درآمد دارند، اگر این انگیزه آنها برای رسیدن به آن سطح باشد؟ من هیچ آسیبی در آنجا نمی بینم.

عنصر سوم این بود که می‌خواهم آن‌ها بدانند که من چقدر درآمد دارم، زیرا ممکن است برخی از آنها بگویند: «من می‌خواهم او باشم» یا برخی ممکن است بگویند: «او از من استثمار می‌کند. من فقط همین مقدار را به دست می‌آورم، همان‌طور که او در ازای آن این مقدار را به دست می‌آورد.» بنابراین، آنها باید بدانند که من چقدر درآمد دارم تا مطمئن شوند که همه چیز در یک سطح است.

ما با یک مشکل مواجه شدیم که مایلم همه بدانند. بین شفافیت و یکنواختی تفاوت وجود دارد. به نظر من شفافیت خیلی مهمتر از یکنواختی است. من متوجه شدم که این یک وسیله برای همه نیست. هنگامی که آنها شروع به کار در اینجا می کنند، برخی از وکلا ابتکار، وفاداری و هیجان بیشتری نشان می دهند. بنابراین با وجود اینکه تحصیلات و تجربه آنها یکسان است، پتانسیل آن بیشتر است.

بنابراین، ما یک اصلاح جزئی انجام دادیم، نه اینکه همه را به یک فرمول نگه داریم، بلکه بگوییم این پایه و استانداردهایی است که ما از آن کار کردیم. اگر فکر می کنید که استثنایی هستید یا لیاقت بیشتری دارید، بیایید و با ما صحبت کنید. ممکن است در مورد چیز دیگری مذاکره کنیم، اما نتیجه آن مذاکره به بقیه اعضای تیم گزارش می شود. بنابراین، ما قصد نداریم آن اطلاعات را عقب نگه داریم.

اگر می خواهید یکنواختی را حفظ کنید، بهتر است آن را برای وکلای جوان حفظ کنید. اگر سال یک تا سه هستید، تمام تلاش شما این است که قانون را یاد بگیرید و زنده بمانید. بنابراین، شما می توانید یک حقوق مشخص برای آن سه سال انجام دهید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *