فدراسیون انجمن های حقوقی دستورالعمل جدیدی در مورد استفاده از فناوری احراز هویت صادر می کند

[ad_1]

  1. بررسی کارت شناسایی عکس دار دولتی.
  2. بررسی پرونده اعتباری مشتری.
  3. استفاده از روش دو فرآیندی که شامل بررسی دو سند یا اطلاعات اصلی، معتبر و جاری از منابع مستقل و قابل اعتماد است.

تمرکز راهنمای اخیر بر روی روش اول است – بررسی شناسه های مشتری صادر شده توسط دولت. برای تکمیل راستی‌آزمایی با استفاده از یک شناسه دولتی، وکلا باید یا شخصاً شناسه را تأیید کنند یا تأیید از راه دور را با استفاده از فناوری احراز هویت مطابق با دستورالعمل‌های FLS انتخاب کنند. اگر وکلا برای بررسی حضوری تصمیم بگیرند، می توانند از فناوری احراز هویت از راه دور برای تأیید سند هویت استفاده کنند.

انجمن وکلای نوا اسکوشیا در یادداشتی به اعضای خود با اعلام این راهنمایی، اعضای خود را تشویق کرد تا در انتخاب ارائه دهندگان فناوری دقت لازم را انجام دهند. پولشویی و کلاهبرداری هویت همچنان یک نگرانی جدی است و مستلزم هوشیاری مداوم و مدیریت ریسک توسط متخصصان حقوقی است.

رایج‌ترین روشی که برای تأیید هویت مشتری انتخاب می‌شود، روش شناسایی عکس‌دار دولتی است. این معمولاً شخصاً در طی یک ملاقات حضوری با مشتری تکمیل می شود. این راهنما به وکلا هشدار داد که تأیید کنند شخصی که اسناد پایانی را امضا می کند همان شخصی است که شناسه او را تأیید کردند.

تأیید از راه دور با فناوری احراز هویت

اگر فرد حضور نداشته باشد، وکلا می توانند از آنها استفاده کنند، در صورتی که فرآیندی برای تأیید اعتبار سند شناسایی عکسی صادر شده توسط دولت و تعیین معتبر و جاری بودن آن وجود داشته باشد. وکلا یا نمایندگان آنها ممکن است از فناوری برای مقایسه اسناد اسکن شده با ویژگی‌های شناخته شده، ویژگی‌های امنیتی یا نشانگرها برای تأیید اعتبار استفاده کنند.

علاوه بر این، برای تأیید اعتبار سند و وضعیت فعلی، وکلا ممکن است یک تماس ویدیویی زنده با مشتری برقرار کنند و ویژگی‌ها را در زمان واقعی مقایسه کنند. از طرف دیگر، وکلا می توانند از مشتریان درخواست کنند تا با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود عکس بگیرند و از فناوری تشخیص چهره برای تأیید هویت خود استفاده کنند. قابل ذکر است، مشاهده یک شناسه عکس از طریق تماس ویدیویی به تنهایی برای تعیین صحت سند کافی نیست.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *