فدراسیون انجمن های حقوقی برنامه آنلاینی را برای مبارزه با خطرات پولشویی راه اندازی می کند

[ad_1]

FLSC تاکید کرد که برای مبارزه با این تهدیدها، متخصصان حقوقی باید خطراتی را که ممکن است در عمل قانونی آنها به وجود بیاید درک کنند و از تعهدات قانونی و نظارتی خود آگاه باشند. هشدار داد که متخصصان حقوقی ممکن است ناخواسته خود را در حال تسهیل یا مشارکت در فعالیت‌های مجرمانه ببینند، اگر آگاهی و آگاهی مبتنی بر خطر از قوانین نداشته باشند.

این برنامه ابزارهای تعاملی مانند سناریوها، ویدئوها و آزمون ها را برای راهنمایی متخصصان حقوقی در مورد چگونگی کاهش خطرات پولشویی و تامین مالی تروریسم و ​​رعایت تعهدات قانونی و نظارتی خود ارائه می دهد. دوره تعاملی در پنج ماژول ساختار یافته است:

  • درک مشکل پولشویی و تامین مالی تروریسم
  • ارزیابی و مدیریت ریسک های پولشویی
  • الزامات اصلی بررسی دقیق
  • استفاده صحیح از حساب های اعتماد
  • معاملات نقدی

برنامه تعاملی آنلاین رایگان و واجد شرایط توسعه حرفه‌ای مستمر (CPD) و ساعت‌های اخلاق، حرفه‌گرایی و مدیریت تمرین (EPM) است. فدراسیون از متخصصان حقوقی خواست تا برای اطلاعات بیشتر در مورد الزامات و اعتبارات CPD با انجمن حقوقی خود مشورت کنند. این برنامه توسط انجمن حقوقی ساسکاچوان برای 4.0 ساعت CPD تأیید شده است که همه آنها به عنوان ساعات اخلاقی واجد شرایط هستند. انجمن حقوقی انتاریو این برنامه را برای 3 ساعت و 45 دقیقه محتوای حرفه ای تایید کرده است. انجمن حقوقی بریتیش کلمبیا این برنامه را برای 3 اعتبار CPD تایید کرده است.

این برنامه و سایر منابع مبارزه با پولشویی در دسترس است وب سایت فدراسیون انجمن های حقوقی

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *