شعبه CBA BC بودجه استانی را به دلیل نبود بودجه جدید برای کمک حقوقی حقوق خانواده محکوم می کند

[ad_1]

او می‌گوید: «بی‌سی‌دی تنها استانی در کانادا است که کمک‌های حقوقی قانون خانواده ارائه نمی‌کند. ما فقط از دولت می خواهیم که آن را به سطح پوشش و بودجه ای که استان های دیگر ارائه می دهند، برساند.»

سخنگوی وزارت دادستان کل بریتیش کلمبیا گفت وکیل کانادایی که، در حالی که “همیشه کارهای بیشتری برای انجام” وجود دارد، این استان از سال 2018 “سرمایه گذاری های قابل توجهی” در کمک های حقوقی انجام داده است. آنها می گویند که بودجه سال 2024 Legal Aid شامل 75 میلیون دلار بیشتر از بودجه 2016/2017 بودجه دولتی است. Legal Aid BC همچنین آستانه‌های صلاحیت مالی را در تمام زمینه‌های قانون تنظیم کرد که منجر به صدور بیش از 3300 قرارداد اضافی بین دسامبر 2022 و ژانویه 2024 شد.

سخنگو خاطرنشان می کند که BC “قراردادهای نمایندگی محدود خانوادگی” را ارائه می دهد که به مشتریان در زمینه مسائل مربوط به قانون خانواده با میانجیگری، مذاکره حل و فصل، و خود وکالت کمک می کند.

در 15 فوریه، بریتیش کلمبیا اعلام کرد که پوشش کمک های حقوقی را گسترش خواهد داد و یک کلینیک جدید حقوق خانواده را با تمرکز بر بازماندگان خشونت شریک جنسی باز خواهد کرد. به طور کلی، ارزش سرمایه گذاری جدید 29 میلیون دلار است و یک چالش طولانی مدت منشور را حل می کند که استدلال می کرد که تکه تکه ارائه کمک های حقوقی BC برای کسانی که شرکای عاشقانه بدرفتاری دارند، ناعادلانه، خودسرانه و مضر است. CBABC این اعلامیه را تحسین کرد و موریشیتا آن را “گامی در مسیر درست” خواند، اما اشاره کرد که یک شکاف باقی مانده است.

موریشیتا می‌گوید ساکنان بریتیش کلمبیا اگر متهم به جرمی باشند یا ادعای مهاجرت داشته باشند، می‌توانند کمک‌های حقوقی دریافت کنند، اما اگر برای جدایی و طلاق، ترتیبات والدین و تقسیم عادلانه اموال به کمک نیاز داشته باشند، در دسترس نیست.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *