شبکه جهانی مریتاس، لوکا سیتون، وکیل ونکوور را به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب کرد

[ad_1]

برای یک شرکت منطقه‌ای، بر خلاف یک شرکت ملی یا بین‌المللی، دشوار است که منابع لازم برای مشارکت در هوش مصنوعی یا سایر فناوری‌های اختصاصی را داشته باشد، به این دلیل که توانایی پرداخت آن را ندارند.»

سیتون همچنین ریاست انجمن مدیریت شرکت Meritas را بر عهده دارد، مجموعه‌ای از شرکای مدیریتی در سراسر شبکه که دانش را در مورد مواردی مانند پروتکل‌های مدیریت مؤثر شرکت، از جمله استفاده از هوش مصنوعی به اشتراک می‌گذارند. این شرکت همچنین یک گروه فناوری اطلاعات ایجاد کرد. «این برای همه اعضای ماست که لزوماً منابع لازم را ندارند که ساعت‌ها صرف تحقیق یا بررسی همه این محصولات کنند. اینکه شبکه این کار را برای شما انجام دهد، استفاده باورنکردنی داشته است.»

بسیاری از شرکت‌های شبکه مریتاس کوچک یا متوسط ​​هستند و فاقد منابع حمایتی شرکت‌های بزرگ ملی و بین‌المللی هستند. او می‌گوید مریتاس گروه‌های وابستگی مختلفی را برای مشارکت، اشتراک دانش و حمایت از یکدیگر راه‌اندازی کرده است، از جمله کنگره رهبری زنان و انجمن وکلا سیاه پوست.

سیتون می‌گوید: «شما ممکن است آن افراد را در دفتر خود نداشته باشید، اما از طریق این گروه وابستگی، مکان امنی برای شما برای ارتباط با افرادی است که ممکن است پیشینه‌های مشابه و مسائل مشابه داشته باشند. به همین ترتیب، ما برنامه‌های تبادل وکیل داریم که وفاداری و حسن نیت را با همکاران افزایش داده است.»

سیتون در هیئت مدیره مرتیاس، کمیته تضمین کیفیت، کمیته تعامل اعضا، کمیته مدیریت کانادا، کارگروه برنامه استراتژیک و کمیته نامزدهای هیئت مدیره خدمت کرده است. او رهبر انجمن جهانی مدیریت شرکت Meritas و کمیته مدیریت کانادا است. دوره او به عنوان رئیس هیئت مدیره پس از مجمع عمومی سالانه مریتاس در 8 تا 10 می آغاز می شود.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *