شبکه، کلید تجربه حرفه‌ای غیر قانونی برای GCهایی که به دنبال موقعیت‌های هیئت مدیره هستند: گزارش

[ad_1]

سه چهارم از پاسخ دهندگان با تجربه هیئت مدیره گفتند که رسانه های اجتماعی هیچ نقشی در کمک به موقعیت آنها برای فرصت های هیئت مدیره ندارند.

از میان پاسخ دهندگانی که تجربه هیئت مدیره داشتند، 79 درصد دارای موقعیت هایی غیرانتفاعی بودند. طبق این گزارش، سازمان‌های غیرانتفاعی معمولاً به‌عنوان زمینه‌ای آموزشی برای تجربه حکمرانی و نشان دادن آمادگی در نظر گرفته می‌شوند، اما لزوماً «مسیری روشن به سمت یک موقعیت پولی در هیئت مدیره انتفاعی» را ارائه نمی‌کنند. GCهای مصاحبه شده برای گزارش توصیه کردند که کسانی که به دنبال تجربه هیئت مدیره در بخش غیرانتفاعی هستند، سازمان هایی را انتخاب کنند که با ارزش ها، علایق، برنامه ها و اهداف آنها همسو باشد. نورالی بردلی، که با او مصاحبه شد، گفت: اگر هدف، مسیری به سمت یک هیئت انتفاعی است، GCها باید «اطمینان حاصل کنند که این هیئت مدیره استراتژی در یک سازمان غیرانتفاعی با عملیات واقعی است که یک تیم مدیریت واقعی دارد که کسب‌وکار را اداره می‌کند». برای گزارش بردلی معاون اجرایی امور خارجی و مدیر ارشد پایداری و حقوقی در Nutrien است و در هیئت مدیره آمبولانس هوایی STARS خدمت می کند.

بردلی همچنین برای کسانی که به دنبال کسب تجربه برای هیئت مدیره های شرکت های دولتی انتفاعی هستند، حضور در هیئت مدیره استارت آپ ها یا شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر را پیشنهاد کرد. McGilvray اضافه می کند که این تجربه شامل مشارکت زیادی در جنبه های عملیاتی و مالی کسب و کار خواهد بود. او می گوید: «شاید این پله بهتری باشد.

پاسخ دهندگان این گزارش که علاقه مند به خدمت در هیئت مدیره بودند، اما هنوز نگفته بودند که زمان محدود آنها را متوقف می کند. برخی از شرکت‌ها سیاست‌هایی دارند که کارکنان خود را از حضور در هیئت‌های مدیره خارجی منصرف می‌کنند، زیرا ترجیح می‌دهند پرسنل خود بر منافع شرکت تمرکز کنند. شرکت های دیگر آن را تشویق می کنند. McGilvray پیشنهاد می کند که GCها خط مشی های سازمان خود را بررسی کنند و تعیین کنند که آیا در خط مشی اختیاری وجود دارد که به آنها اجازه می دهد در هیئت مدیره خدمت کنند.

او می‌گوید: «اگر می‌خواهید روی یک تخته بنشینید، هرگز برای شروع به فکر کردن زود نیست. “هیچ وقت زود نیست که موقعیت خود را برای رسیدن به آن شروع کنید.”

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *