سونالی شارما در مورد تفکیک و اینکه چرا وکلا باید از یک کمیابی به یک طرز فکر فراوانی تغییر کنند

[ad_1]

من می‌توانم بگویم که در پنج یا شش سال گذشته، یک تغییر واقعی دیده‌ام. اگر یک سرویس حقوقی مجزا را در گوگل جستجو کنید، اکثر شرکت‌های حقوقی در حال حاضر خدماتی را ارائه می‌دهند که من فکر نمی‌کنم حتی پنج سال پیش باشد.

شارما تاکید می کند که ایده ای که در پس نحوه ارائه خدمات او وجود دارد پیچیده نیست. من یک برنامه ایجاد نکردم، یا هیچ کار واقعاً پیشگامانه ای انجام ندادم. فکر می کنم تازه به اصول اولیه برگشتم. و من فقط سعی می‌کنم راهی پیدا کنم تا قانون را به گونه‌ای که فکر می‌کنم مردم می‌خواهند در دسترس قرار دهم، زیرا ما چنین دنیای مصرف‌کننده‌ای هستیم.»

شارما می‌گوید که یک «اپیدمی عظیم» در حرفه حقوقی، ایده کمبود است، که ارزش وکلا را با نرخ ساعتی آنها اندازه‌گیری می‌کند. در عوض، او به خدمات خود با “ذهن فراوان” برخورد می کند و تقاضای گسترده برای خدمات حقوقی مانند املاک و کار خانوادگی را به عنوان یک فرصت می بیند.

او می‌گوید این وظیفه وکیل است که تعیین کند چگونه این اطلاعات را مقرون به صرفه ارائه کند.

شارما همچنین در کلینیک حقوقی Everyone Legal Clinic که برای کمک به دانشجویان مقاله نویسی وکیل شدن و ارائه خدمات حقوقی کم هزینه طراحی شده است، داوطلب می شود. او به ایجاد برنامه درسی وصیت نامه و املاک کمک کرده است و با وکلای جوان کار می کند تا آنها را تشویق کند تا در مورد نحوه خدمت به جامعه خود به گونه ای متفاوت فکر کنند.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *