زنان کرسی های بیشتری را در هیئت مدیره پر می کنند در حالی که مدیران اقلیت قابل مشاهده بیشتری استخدام می شوند: گزارش تنوع Osler

[ad_1]

ولی به یک تغییر قابل توجه در نمایندگی اقلیت قابل مشاهده اشاره می کند و آن در مجموعه اجرایی رخ داد. تعداد مدیران اقلیت قابل مشاهده در سال 2023 0.88 در هر شرکت است. در سال 2022، این عدد 0.68 بود. او می افزاید: «اگر یک خبر خوب در سمت اجرایی و افسری وجود دارد، احتمالاً همین است.

یکی از روندهایی که در سال 2023 آشکار شد، و این گزارش اشاره می‌کند، فشار سهامداران برای ممیزی حقوق صاحبان سهام نژادی است، عمدتاً به دلیل گروه‌های مشاوره سرمایه‌گذار مانند گلس لوئیس و ISS.

«تحولات گسترده‌تری در مورد حقوق بشر زنجیره تأمین با قانون برده‌داری مدرن که اوایل سال جاری تصویب شد، وجود دارد و در ژانویه به اجرا گذاشته می‌شود که برخی از این نوع مسائل را در ذهن نگه می‌دارد… و احتمالاً همچنان ادامه خواهد داشت. دستور کار سال 2024.»

موضوع دیگری که انتظار می رود در آینده مورد توجه قرار گیرد، گزارش تعداد اعضای هیئت مدیره و اجرایی LGBTQ2S+ است، زیرا مدیران اوراق بهادار کانادا (CSA) به دنبال اضافه کردن آن دسته به الزامات افشای خود هستند. دوره ارسال نظرات در 29 سپتامبر در مورد تغییرات بسته شد و اکنون، همه منتظر پاسخ CSA هستند.

ولی می‌گوید: «احتمالاً در چند ماه آینده با پیشنهادهایی از آنها خواهیم شنید. این یک چرخش بسیار سخت خواهد بود که ابزار پیشنهادی برای فصل بعدی پراکسی در جای خود باشد، اما این یک مسئله مهم است، بنابراین رد کردن چیزی سخت است.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *