ریچارد بریت (GC) زیمنس کانادا: “دپارتمان حقوقی را مانند یک تجارت اداره کنید”

[ad_1]

بریت می‌گوید: «وقتی به وب‌سایت‌های مکان‌هایی مانند انجمن مشاوران شرکت یا میزگرد مشاور عمومی مراجعه می‌کنید، چیزی که متوجه می‌شوید این است که به ندرت مطالبی در مورد قوانین ماهوی وجود دارد. همه چیز در مورد فرآیند است. چگونه یک بخش حقوقی را اداره می کنید؟ چگونه رویکردهای خود را در زمینه های مختلف ساختار می دهید؟ چگونه با مشاغل خود کار می کنید؟»

این یک اشتیاق ریشه‌دار برای ایجاد تیم حقوقی خود است که با اصول اساسی Brait که فلسفه مدیریت او را هدایت می‌کند، پیوند می‌خورد. اولین؟ بخشی جدایی ناپذیر از آن تیم تجاری بودن. او مثالی از مدیر عاملی ارائه می دهد که به روسای بخش ها مراجعه می کند و می پرسد که کسب و کار در برخورد با یک موضوع چه خواهد کرد. بریت می‌گوید: «او درخواست مشاوره نمی‌کند. او در حال درخواست تصمیم است.

بریت می‌افزاید: «نیازهای حقوقی باید توسط رهبران کسب‌وکار به همین صورت دیده شود. چیزی که من می‌خواهم این است که رهبر کسب‌وکار به وکیل مراجعه کند و بگوید: «اینجا قرار است چه کار کنیم؟»

اصل دوم؟ بخش حقوقی را مانند یک تجارت اداره کنید.

“اگر شما یک کسب و کار هستید، نگران کارایی هستید، نگران هزینه ها هستید، نگران شاخص های کلیدی عملکرد خود هستید، اما بیشتر از همه، نگران این هستید که چگونه در اهداف خود موفق شوید. این کار باعث می‌شود چیزهایی که مهم نیستند را راحت‌تر کنار بگذارید تا بتوانید روی چیزهایی که مهم هستند تمرکز کنید.»

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *