رشد شغل مشاور داخلی: توجه به آمالیا پینوس

[ad_1]

در امور حقوقی و مقرراتی TELUS، مسئولیت های آمالیا بسیار فراتر از وظایف مشاور حقوقی مرسوم است. او معاملات پیچیده را هدایت می کند، پیش نویس توافق نامه ها را تنظیم می کند و از انطباق با چارچوب های نظارتی متنوع اطمینان می دهد. به عنوان رئیس کمیته مدیریت دانش امور حقوقی و مقرراتی TELUS و رئیس مشترک کمیته قانون رقابت، او همچنین ابتکاراتی را با هدف تقویت همکاری و انطباق در سازمان رهبری می کند.

آمالیا توضیح می دهد: “همگرایی بین نقش های مشاور داخلی و تجارت در محیط شرکت امروزی به طور فزاینده ای آشکار است.” من به عنوان یک مشاور داخلی، شاهد افزایش انتظارات از متخصصان حقوقی برای ارائه مشاوره حقوقی، بلکه برای مشارکت فعالانه در تصمیم‌گیری استراتژیک و عملیات کلی کسب‌وکار بوده‌ام.»

برای رشد مهارت های تجاری خود، او در برنامه رهبری کسب و کار برای مشاور داخلی در سال 2023 ثبت نام کرد. این همکاری منحصر به فرد بین انجمن مشاوران شرکتی کانادا (CCCA) و دانشکده مدیریت روتمن دانشگاه تورنتو، دانش نظری را با کاربرد عملی تجهیز می کند. متخصصان حقوقی مانند آمالیا با مهارت های اساسی در تفکر استراتژیک، هوش تجاری و ارتباطات موثر.

او می‌گوید: «این همپوشانی در حال تکامل بین نقش‌های مشاور داخلی و کسب‌وکار فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای متخصصان حقوقی فراهم می‌کند تا به طور قابل‌توجهی بر موفقیت سازمان تأثیر بگذارند». پذیرش این همگرایی و تقویت مستمر مهارت‌هایمان به ما این امکان را می‌دهد که به طور مؤثر در دستیابی به اهداف تجاری و در عین حال رعایت بالاترین استانداردهای قانونی و اخلاقی مشارکت کنیم.»

منجر به آینده

در آینده، آمالیا خود را در نقش رهبری در بخش حقوقی، هدایت ابتکارات استراتژیک و کمک به موفقیت سازمانی می بیند. او همچنان به ساختن مهارت های خود برای آماده شدن ادامه می دهد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *