دولت گزارش کارگروه را برای نوسازی قانون عدالت استخدامی منتشر می کند

[ad_1]

وزیر کار سیموس اوریگان جونیور و پروفسور بلکت اخیراً از انتشار گزارش نهایی کارگروه بازنگری قانون عدالت استخدامی خبر داد، “چارچوبی دگرگون کننده برای دستیابی و پایداری برابری شغلی.” این گزارش که اوج تحقیقات و تعامل گسترده با کانادایی‌ها، ذینفعان و کارشناسان است، توصیه‌های مبتنی بر شواهد را ارائه می‌کند تا این عمل را با واقعیت‌های محیط‌های کاری معاصر مطابقت دهد.

این گزارش که در روز حقوق بشر منتشر شد، تأکید می کند که “تنوع یک واقعیت است، شمول یک انتخاب است و برابری قانون است.”

وزیر اوریگان حمایت گسترده دولت را از توصیه های تحول آفرین ابراز کرد و تعهدات اولیه برای نوسازی این قانون را اعلام کرد. مراحل کلیدی شامل ایجاد دو گروه جدید تعیین شده تحت این قانون است – افراد سیاه پوست و افراد 2SLGBTQI+. علاوه بر این، عبارت “مردم بومی” با “مردم بومی” جایگزین می شود، این تعریف به روز می شود تا شامل اولین ملل، متیس و اینویت شود تا اطمینان حاصل شود که با اعلامیه سازمان ملل متحد در مورد حقوق مردمان بومی مطابقت دارد.

تغییرات بیشتر شامل جایگزینی عبارت “اعضای اقلیت های قابل مشاهده” با “افراد نژادپرستانه” و همسو کردن تعریف “افراد دارای معلولیت” با قانون قابل دسترس کانادا برای فراگیری بیشتر است.

این گام‌های اولیه، آغاز رایزنی‌ها با جوامع، اتحادیه‌ها و کارفرمایان آسیب‌دیده برای اطمینان از اجرای مؤثر را نشان می‌دهد. دولت تعهد خود را به معرفی قوانینی که نیازهای مدرن نیروی کار را منعکس می کند و همسو با چشم انداز قرن بیست و یکم است، ابراز کرد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *