دانشکده حقوق دانشگاه کلگری 900000 دلار کمک مالی برای آموزش دانشجویان حقوق در زمینه امنیت سایبری دریافت می کند.

[ad_1]

Lyndsay Campbell، معاون پژوهشی دانشکده حقوق دانشگاه کلگری، می‌گوید: «ما می‌خواستیم از تخصص خود استفاده کنیم و فرصتی برای انجام کارهای بیشتری در امنیت سایبری پیدا کنیم. تغییرات زیادی در امنیت سایبری، فناوری و قانون در حال رخ دادن است و راه‌های مختلفی برای رویکرد به مسائل در آموزش حقوقی وجود دارد.»

بودجه ممکن است برای توسعه برنامه نویسی تخصصی مانند برنامه گواهی یا ایجاد تخصص در برنامه JD در مورد فناوری و امنیت سایبری استفاده شود. دانش پژوهان و دانشجویان فارغ التحصیل برای تحقیق اولین دریافت کنندگان بودجه خواهند بود.

این بودجه بخشی از استراتژی کلی دانشگاه کلگری برای تمرکز بر تحقیقات بین رشته‌ای است، رویکردی که در آن تحقیقات حول مسائل و نه لزوماً حرفه‌ها ساخته می‌شود تا محققان با پیشینه‌های مختلف را قادر سازد تا با هم برای یافتن راه‌حل کار کنند. شهرها و جوامع، جهان های دیجیتال، انرژی، سلامت و زندگی و دموکراسی حوزه های تحقیقاتی کلیدی در برنامه استراتژیک دانشگاه کلگری هستند.

تمرکز بر آموزش امنیت سایبری از طریق چندین لنز است. به عنوان مثال، دانشکده می خواهد بررسی کند که امنیت سایبری چگونه بر امنیت ملی، مالکیت معنوی و قانون مهاجرت تأثیر می گذارد.

یک مسئله این است که چگونه فناوری بر حقوق بشر تأثیر می گذارد. ما می‌خواهیم برنامه‌ای بسازیم که وکلای آینده را آماده کند تا ببینند مسائل حقوق بشر در حوزه‌های مختلف قانون چگونه ظاهر می‌شوند.»

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *