جمع بندی استخدام، ترفیع، خروج از شرکت: به روز رسانی 8 ژانویه 2024

[ad_1]

DLA Piper (کانادا) LLP

این شرکت انتصاب جنیفر آرنت را به عنوان شریک مدیریت دفتر شرکت در کلگری اعلام کرده است که از 1 ژانویه اجرایی می شود. آرنت در سال 2005 به DLA Piper (کانادا) پیوست و در سال 2020 شریک شد. او یکی از اعضای حیاتی گروه بازار سرمایه است. دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه کمک به مشتریان در زمینه اوراق بهادار، امور مالی شرکت، قوانین بانکی، و امور معاملاتی شرکتی و تجاری است. معاملات تجاری

رابرت سیدل، شریک مدیر کانادایی، گفت: «جنیفر به دلیل هوش تجاری، مهارت‌های رهبری قوی و رویکرد آینده‌نگر در امور مشتریان، بسیار مورد احترام است. جنیفر به‌عنوان عضوی از گروه بازار سرمایه، شیوه‌ای نوآورانه و مبتنی بر نتایج دارد که من مطمئن هستم که به خوبی به موقعیت جدید او تبدیل خواهد شد.

فیلمور رایلی LLP

فیلمور رایلی LLP اخیراً از Sven Hombach، Darrell Kreel، Annika Friesen، Kalev Anniko و Cole Southall استقبال کرده است.

مک میلان LLP

مک میلان اندرو پاورز را شریک دفتر این شرکت در تورنتو معرفی کرده است. پاورز در بازارهای سرمایه و اوراق بهادار، ادغام و تملک، منابع طبیعی و انرژی تخصص دارد.

اوگلتری دیکینز

این شرکت کاترین برد را به عنوان شریک مدیریت دفتر خود در تورنتو معرفی کرده است. برد نزدیک به دو سال با Ogletree Deakins کار کرده است. او در زمینه استخدام، حقوق بشر و قانون کار تخصص دارد. او به کارفرمایان، ارائه دهندگان خدمات اجتماعی، هیئت مدیره مدارس و شهرداری ها در مورد مسائل ناشی از روابط استخدامی و ارائه خدمات به مردم مشاوره داده است.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *