جمع بندی استخدام، ترفیع، خروج از شرکت: به روز رسانی 13 نوامبر 2023

[ad_1]

Farris LLP

توماس سیز به عنوان مشاور مشاور به فاریس پیوسته است. Ciz در امور مالیاتی و حقوق شرکت ها یا تجارت تجربه دارد. او قبلاً با یک شرکت حقوقی ملی کار کرده است و به عنوان مشاور عمومی برای شرکت های دولتی و خصوصی فعالیت داشته است.

هارپر گری LLP

هارپر گری از Shelley A. Braun به عنوان یکی از همکاران متخصص در دعاوی جایگزین و پوشش با گروه حقوقی بیمه شرکت استقبال کرده است. براون دارای بیش از بیست و پنج سال تجربه در نمایندگی مشتریان در دعاوی قضایی، شامل کار اتاق ها، دعاوی چند جانبه پیچیده، اختلافات قراردادی، دعاوی ساختمانی، پوشش، صدمات شخصی شاکی و متهم، مسئولیت حرفه ای، مسئولیت شیوه های شغلی، خسارت اموال و خسارات ناشی از آتش سوزی است. ، دفاع از آتش سوزی و کلاهبرداری، و ادعاهای سوء نیت.

Lenczner Slaght

این شرکت از دوون کاپور استقبال کرده است. قبل از پیوستن به Lenczner Slaght، کاپور در دفتر نیویورک یک شرکت حقوقی بین‌المللی پیشرو فعالیت می‌کرد، جایی که او نماینده شرکت‌های دولتی و خصوصی، دولت‌های محلی و مشتریان فردی در طیف گسترده‌ای از اختلافات در دادگاه‌های ایالتی و فدرال بود. او به عنوان منشی حقوق قضایی برای قاضی مایکل جی. مولداور در دادگاه عالی کانادا و قاضی جرج آر استراتی و قاضی مایکل اچ. تولوچ در دادگاه استیناف انتاریو خدمت کرده است.

McCarthy Tétrault LLP

دیوید چوی به عنوان شریک در گروه قانون تجارت در تورنتو به این شرکت پیوسته است. چوی در ادغام و تملک شرکت ها، سرمایه گذاری مشترک، مشارکت، حاکمیت شرکتی، تامین مالی و معاملات تجاری تخصص دارد. او به مشتریان در صنایع مختلف از جمله بیوتکنولوژی، انرژی، معدن، تولید، خرده فروشی، مخابرات و خدمات مالی مشاوره داده است.

اریک گوسلین، شریک و رهبر گروه ملی تمرین برای گروه حقوق کسب و کار شرکت، گفت: «تخصص بین المللی گسترده دیوید برای مشتریان ما که علاقه مند به گسترش یا تثبیت کسب و کار خود یا فکر کردن به تجدید استراتژیک اهداف بلندمدت تجاری خود هستند، بسیار ارزشمند خواهد بود.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *