توهمات هوش مصنوعی در تحقیقات حقوقی ممکن است به گذشته تبدیل شود

[ad_1]

با این حال، فناوری های مولد هوش مصنوعی می تواند برای کارهای قانونی مفید باشد. وکلا متن زیادی تولید می کنند. در واقع، در موسسه حقوقی خود، ما از چندین راه حل استفاده می کنیم که به کارهای حقوقی و عملیات قانونی تجاری کمک می کند. اما ما مراقب هستیم و به وکلای خود آموزش می دهیم تا از این ابزارها به درستی استفاده کنند.

موارد ChatGPT بحث هایی را در مورد پیامدهای اخلاقی و حرفه ای استفاده از ابزارهای مولد هوش مصنوعی در عمل حقوقی و دادگاه به راه انداخته است. اکنون برخی از دادگاه‌ها شرایطی را اضافه کرده‌اند که هرگونه استفاده از هوش مصنوعی دارای گواهی وکیل است که تأیید می‌کند همه موارد ذکر شده را تأیید کرده‌اند. رئیس دادگاه عالی بریتیش کلمبیا دستوری صادر کرد که به قضات می‌گفت از هوش مصنوعی استفاده نکنند. وکلای ایالتی و انجمن های حقوقی گفته اند که وکلا باید در استفاده از فناوری در کار خود مراقب و مسئولیت پذیرتر باشند. اخیرا، وکلای ایالتی فلوریدا یک مورد را تایید کرد نظر مشورتی اخلاق 24-1، که می گوید اگر وکلا می توانند از نظر اخلاقی از هوش مصنوعی مولد استفاده کنند، اگر بتوانند رعایت تعهدات اخلاقی وکیل، از جمله وظیفه در قبال رازداری موکل را تضمین کنند. من با بسیاری از مفسران موافقم که ابزارهای هوش مصنوعی در صورت استفاده صحیح و آموزش کافی می توانند مفید و نوآورانه باشند.

من وکلای زیادی را ملاقات کرده ام که به دلیل مواردی مانند شوارتز و ماهیت مشکل ساز توهم، نسبت به راه حل های هوش مصنوعی مولد محتاط هستند. با این حال، پیشرفت‌هایی در فناوری هوش مصنوعی برای رفع این مشکل به سرعت در حال ظهور است. تولید تقویت شده بازیابی (RAG) یکی از این راه حل ها است. RAG تکنیکی است که خروجی مدل‌های زبان بزرگ (LLM) مانند GPT را با بازیابی اطلاعات مرتبط از منابع خارجی افزایش می‌دهد. هدف RAG برای غلبه بر محدودیت توهمات با ارائه زمینه و حقایق اضافی به LLMها است که دقت، قابلیت اطمینان و قابل اعتماد بودن پاسخ های آنها را بهبود می بخشد. RAG را به عنوان یک دستیار برای LLMها در نظر بگیرید که رویه قضایی و سوابق مربوطه را بازیابی می کند. سیستم‌هایی که از RAG استفاده می‌کنند، منابعی را ذکر می‌کنند که کاربران می‌توانند به راحتی روی آنها کلیک کنند و تأیید کنند که متن تولید شده درست است، نادرستی‌ها را کاهش می‌دهد و اعتماد به فناوری‌های هوش مصنوعی مولد را بهبود می‌بخشد.

در حال حاضر چندین راه حل فنی قانونی در حال ظهور است که استفاده از RAG را در بر می گیرد و مشکل توهم را ندارد. این فناوری احتمالاً به طور قابل توجهی بر تحقیقات حقوقی و پیش نویس اسناد تأثیر می گذارد، که می تواند کارهای بسیار وقت گیر باشد. در عوض، تصور کنید که یک یادداشت تحقیقاتی حقوقی تهیه کنید که شواهد و قوانین موردی شما را با استنادهای مناسب جمع آوری کند.

Lexis+ و Paxton.AI نمونه‌هایی از راه‌حل‌های فنی قانونی با ترکیب فناوری RAG هستند. از آنجایی که فناوری هوش مصنوعی به سرعت تکامل می‌یابد، ممکن است به زودی هرگونه تلاش دادگاه‌ها و انجمن‌های حقوقی برای محدود کردن استفاده از هوش مصنوعی را بی‌ربط کند. به نظر می رسد که فناوری مشکلات آن را حل خواهد کرد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *