بیانیه اقتصادی پاییز فدرال شامل تغییرات ضد پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم است

[ad_1]

FES تغییرات AML را با پیشنهادی برای اجازه به «مرکز تجزیه و تحلیل تراکنش‌های مالی و گزارش‌های کانادا (FINTRAC) برای استفاده از تخصص خود برای توسعه محصولات اطلاعاتی و در صورت لزوم، افشای یافته‌های خود به شرکای مجری قانون معرفی می‌کند.

شینفیلد توضیح می دهد که مقاله مشاوره توصیه می کند که FINTRAC یک پایگاه داده از افراد در معرض سیاسی (PEPs) نگه دارد. او می‌گوید که PEP‌ها می‌توانند افرادی مانند سیاستمداران یا قضات یا افرادی باشند که «در موقعیتی قدرت هستند که می‌توانند رشوه بگیرند و در معرض فساد قرار گیرند. از منظر AML، چنین افرادی به عنوان انواع مشتریان با ریسک بالاتر در نظر گرفته می شوند، بنابراین شما باید اقداماتی را برای مقابله با مشتریان با ریسک بالاتر انجام دهید.

به گفته شینفیلد، PEP ها به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم می شوند که PEP های خارجی همیشه به عنوان ریسک بالاتر طبقه بندی می شوند (در مقایسه با PEP های داخلی که ممکن است همیشه به این شکل دیده نشوند). در حال حاضر، شرکت‌های خصوصی در سرتاسر جهان فعال هستند که فهرست‌های PEP را تهیه می‌کنند، «بنابراین اگر این فهرست توسط تنظیم‌کننده خود ما ارائه شود، عالی خواهد بود».

تغییر دیگری که در FES پیشنهاد شده است این است که بیمه‌گران عنوان املاک و نمایندگان املاک را ملزم می‌کند تا اشخاص فاقد نمایندگی و اشخاص ثالث را در معاملات املاک شناسایی کنند.

شینفیلد می‌گوید که اصلاحات قانونی اخیر دلالان، وام‌دهندگان و مدیران وام مسکن را مورد خطاب قرار داده و آنها را با رویه‌های AML مطابقت می‌دهد، اما تراکنش‌هایی که بدون دخالت اعضای این حرفه‌ها انجام می‌شود همچنان می‌تواند برای پولشویی استفاده شود. اگر بیمه گذاران مالکیت تحت رژیم قرار گیرند، هرکسی که برای بیمه مالکیت اقدام کند در حالی که تلاش می کند پول غیرقانونی را از طریق معامله املاک و مستغلات هدایت کند، دستگیر می شود.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *