بنت جونز در سال 2024، جان مرکوری و مدیرعامل جدید، دومینیک هاسی را معرفی کرد.

[ad_1]

مرکوری تاکید کرد که این شرکت قصد دارد به نظرات نسل های جوان گوش دهد و به تنوع و اصول شمول آن پایبند باشد.

با این حال، او فقط روی استعدادهای جدید متمرکز نیست. او همچنین قصد دارد آینده اعضای ارشد شرکت را در نظر داشته باشد. مانند اعضای جوانتر، او می‌گوید دریافت نظر از شرکا و وکلای ارشد ضروری است، اما چیزی فراتر از آن است.

ما باید بر اساس اصول دوگانه ای قرار بگیریم، که به وضوح در سوددهی ما پیش می روند – این، رک و پوست کنده، فقط سهام میز است. من فکر می کنم که شرکای ما این انتظار را از ما دارند. بازار به همان اندازه رقابتی است که همیشه بوده است… این به وضوح یک اولویت است، همانطور که باید باشد، اما انجام این کار به روشی که بهترین فرهنگ شما را حفظ کند. این برای من به وضوح مهم است. شما این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهید که بهترین افرادتان را نشان دهد.»

رویکرد مرکوری برای ایجاد سود شرکت، گسترش بیشتر نیست، بلکه عمیق تر است. او می گوید که اعتقادی به همه چیز بودن برای همه مردم ندارد و مدل ترجیحی او یافتن افراد مناسبی است که بتوانند خدمات خاصی را به صورت استراتژیک ارائه دهند. او می‌گوید، هر تلاشی که بنت جونز برای رشد انجام دهد، «امیدوارم به شیوه‌ای بسیار منظم و در یک چشم‌انداز بسیار رقابتی انجام خواهد شد».

من از کلمه “انضباط” عمدا استفاده می کنم زیرا فکر می کنم برای همه شرکت ها مهم است که پایان نامه خود را داشته باشند و واقعاً به بافتنی خود پایبند باشند. ما فقط داستان های زیادی را دیده ایم که فقدان آن نظم می تواند (آزار) داشته باشد. من فکر نمی کنم که شما بتوانید در این بازار چنین هزینه ای داشته باشید. این چیزی است که ما در تلاشیم تا انجام دهیم.»

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *