برادری که به اتهام تجاوز به خواهر محکوم شده است، ممکن است بر اساس قانون جانشینی بدون وصیت، ذینفع باشد: مورد

[ad_1]

در مارس 1991، داون وصیت نامه ای را اجرا کرد که توسط یک وکیل ساسکاتون تنظیم و شاهد آن بود. وصیت های خاصی را به گلندون و لورین و انتقال باقی مانده املاک به والدین ارائه کرد. جان در می 1995، السی در دسامبر 2016 و سپیده دم در آگوست 2022 درگذشت.

به گفته لورین، در روزهای منتهی به مرگ خواهرش، آن دو در مورد امکان اصلاح وصیت نامه او برای انعکاس مرگ والدینشان بحث کردند. در 17 اوت 2022، ادعا شده است که داون از وکیلی درخواست کرده است که به بیمارستان بیاید تا بتواند وصیت خود را برای ترک ملک خود به گلندون و لورین اصلاح کند. گویا روز بعد، لورین ترتیبی داد که وکیل به بیمارستان مراجعه کند، اما داون همان روز صبح زود درگذشت.

پس از مرگ او، هدیه او از باقیمانده املاک به والدینش از بین رفت زیرا هر دو از او فوت کرده بودند. بخش 8 (2) قانون مقرر می داشت که باقیمانده بین سه خواهر و برادر داون توزیع می شد.

گلندون، مجری دارایی داون، از دادگاه خواست که قانون صندلی راحتی را برای اطمینان از قصد وصیتی او اعمال کند. او همچنین به دنبال دستوری بود که باقیمانده را به طور مساوی بین او و لورین تقسیم کند و ویلیام چیزی دریافت نکرد.

گلندون استدلال کرد که با توجه به محکومیت تجاوز جنسی، عدم تماس داون با ویلیام در دوران بزرگسالی و رفتار داون به گونه‌ای که گویی ویلیام وجود ندارد، انتقال هر بخشی از دارایی به ویلیام بر خلاف قصد وصیتی داون است.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *