انجمن حقوقی آلبرتا بر اعتماد عمومی به طرح استراتژیک جدید تاکید می کند

[ad_1]

هندزبی می‌گوید: «دیدگاه کلی ما برای خدمت به منافع عمومی یکسان باقی می‌ماند. اعتماد عمومی در اهداف گذشته در هم تنیده شده است، اما ما می خواستیم در این طرح بر آن تاکید کنیم.

ارتقای سلامتی در حرفه وکالت

سلامتی که یکی از اهداف استراتژیک در برنامه راهبردی 2020-2023 بود، در هدف شایستگی برای تاکید و عادی سازی بهزیستی روانی در حرفه گنجانده شده است. یکی از اهداف راهبردی توسعه و حمایت از سلامت روانی و جسمی حرفه وکالت است. ملی 2022 نظر سنجی در مورد سلامتی فدراسیون انجمن‌های حقوقی و کانون وکلای کانادا نشان داد که بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان پریشانی و فرسودگی شغلی را تجربه کرده‌اند و متخصصان حقوقی از گروه‌های اقلیت یا دارای معلولیت بیشتر احتمال دارد که نگرانی‌های مربوط به سلامت روان داشته باشند.

هندزبی می گوید: «ما بحث های زیادی در مورد تعامل پیرامون شایستگی و سلامتی داشتیم. “شما نمی توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید. ما تعدادی نظرسنجی در مورد سلامتی، آزار و اذیت و تبعیض دیده‌ایم و این موضوعات به یکدیگر مرتبط هستند. صلاحیت ذهنی و قانونی مهم است.»

LSA در گذشته به این مسائل نگاه کرده است. در سال 2019، با مشارکت انجمن حقوق ساسکاچوان و انجمن حقوق مانیتوبا، انجمن حقوقی آلبرتا نظرسنجی مقاله، که نشان داد از هر سه دانش آموز مقاله نویسی تقریباً یک نفر با تبعیض و آزار و اذیت مواجه است. هندزبی می گوید: «سی سال پیش، ما در مورد این مسائل بحث نمی کردیم، و من خوشحالم که این گفتگوها را انجام می دهیم.

ایجاد یک برنامه استراتژیک در یک چشم انداز در حال تغییر

برنامه راهبردی از طریق کارگروه برنامه استراتژیک به ریاست هندبی گرد هم آمد. چند نیمکت نشین، مشاوران خارجی و کارکنان بخشی از گروه ضربت بودند و پیش نویس برنامه استراتژیک را برای ارائه به هیئت مدیره ایجاد کردند. این اولین بار بود که LSA از مشاوران خارجی در برنامه استراتژیک خود استفاده کرد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *