اقدام دسته جمعی جانبازان نظامی برای پرداخت های ناتوانی یک فرآیند منحصر به فرد کارآمد: وکیل

[ad_1]

کلاس از فرآیند دادگاه فدرال استفاده کرد و از طریق یک طرح سوال قانونی برای تنها موضوع مشترک تصمیم اولیه گرفت. دولت فدرال تسویه حساب کرد و حدود نیمی از اعضای کلاس قبل از ژوئن 2024 مزایای ماسبق دریافت خواهند کرد. نیمی دیگر قبل از ژوئن 2025.

این پرونده به تفسیر بخش 2، بخش III (B) طرح بیمه امنیت درآمد خدمات نیروهای مسلح کانادا، سیاست 901102 می‌پردازد. نماینده کلاس، سیمون لوگان، در سال 1988 به ارتش پیوست و در پیاده نظام، نیروی هوایی و عملیات ویژه، از جمله در افغانستان، خدمت کرد. به دلیل مشکلات بهداشتی ناشی از این شغل، او در سال 2016 مرخصی پزشکی غیرارادی دریافت کرد. لوگان مستحق دریافت مزایای از کار افتادگی طولانی مدت ماهانه بود. او مشاجره کرد که تاج کمک هزینه های خاصی را از محاسبه درآمد ماهانه او کنار گذاشته است.

والاس می گوید، برای اعضای نیروهای مسلح، بخش بزرگی از غرامت آنها ممکن است کمک هزینه هایی باشد که تشخیص می دهد آنها در یک شغل منحصر به فرد سخت یا شرایط دشوار هستند. اینها شامل کمک هزینه شمالی، کمک هزینه ایزوله، و کمک هزینه برای اعضای خدمات اعزام شده به یک زیردریایی است.

لوگان علاوه بر حقوقش به عنوان افسر ضمانت، ماهانه 3730 دلار از «کمک هزینه عملیات ویژه حمله» و حدود 130 دلار دیگر برای «تفاوت پس از زندگی» و «کمک هزینه لباس غیرنظامی» دریافت می کرد. بنابراین، نزدیک به 4000 دلار در پرداخت های ماهانه از کارافتادگی طولانی مدت او لحاظ نشده است.

لوگان با یک سوال حقوقی نامربوط به والاس آمد، اما والاس با سیاست ناتوانی طولانی مدت آشنا بود و خطا را شناسایی کرد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *