آینده خودتنظیمی بر بحث انتخاباتی بریتیش کلمبیا حاکم است

[ad_1]

“راستش، فکر می کنم حدود پنج سال از برنامه اولیه ام برای نیمکت نشینی فاصله داشتم، اما با بحث در مورد تنظیم کننده واحد و تغییرات قریب الوقوع قانونی که انتظار داریم در بهار رخ دهد، به ذهنم رسید که ممکن است اگر قرار است در Kamloops باشم آخرین فرصت من باشد. آیا در آینده نیمکت نشینی از ناحیه کملوپس وجود خواهد داشت؟ این سوالی است که من از خودم می‌پرسم و ممکن است وجود نداشته باشد.»

به گفته میچی، یکی از نگرانی‌ها در مورد تغییر پیشنهادی، انتظار کاهش تعداد نمایندگانی است که در نهاد نظارتی جدید حضور دارند. اما چگونگی عملکرد آن در حالی که هنوز نمایندگی از مناطق مختلف جغرافیایی در استان و مناطق عملی و همچنین طیفی از اعضای متنوع، علاوه بر نمایندگان حقوقی، نمایندگان سردفتر اسناد رسمی و اعضای منصوب شده توسط دولت تضمین می‌شود، هنوز روشن نشده است.

در مورد اینکه چرا نیاز به یک نهاد نظارتی کوچکتر وجود دارد، این ایده از گزارشی که در سال 2021 توسط هری کیتون برای جامعه حقوقی نوشته شده است، با عنوان رسمی آمده است.گزارش یک بررسی حاکمیتی انجمن حقوقی بریتیش کلمبیامیچی در مورد محدود کردن اندازه هیئت نظارتی، گزارش را «محرک» مقاله مقاصد می‌نامد.

ولش می‌گوید: علاوه بر نگرانی‌ها در مورد احتمال زیاد بودن تعداد اعضای غیرعادی در هیئت مدیره جدید، مسئله استقلال نیز در میان وکلا مطرح است. ما نگران این هستیم که تنظیم کننده جدید مستقل از دولت باشد و چیزی وجود نداشته باشد که استقلال وکلا را نیز به خطر بیندازد. دولت اطمینان داده است که چنین خواهد شد، اما، البته، ما ندیده ایم که قانون واقعی چگونه به نظر می رسد.

ولز که برای اولین بار در سال 2018 به عنوان نیمکت نشین انتخاب شد، در پلتفرم خود اعلام کرد که داشتن یک وکیل مستقل و رگولاتور، مهم نیست که چه اتفاقی برای دولت می افتد، ضروری است. به نظر وی، این انتخابات رقابتی تر از رقابت های گذشته بود و تحسین های کمتری داشت. او می گوید نگرانی مردم از تغییرات آتی باعث شد تا افراد بیشتری کاندیدا شوند.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *