آدرین کوتو از قوانین کار و استخدام در سراسر کشور در UPS کانادا مطلع است.

[ad_1]

کوتو می افزاید: «این مستلزم این است که ما چابک باشیم، خواه سیاست ها، شیوه ها یا حتی رویکردمان را تطبیق دهیم تا بتوانیم آن نیازهای محلی را برآورده کنیم». با این حال، همچنین مستلزم آن است که ما از حمایت رهبران محلی خود برخوردار باشیم تا اطمینان حاصل کنیم که نه تنها با آن الزامات جدید مطابقت داریم، بلکه این کار را به گونه ای انجام می دهیم که نیازهای کسب و کار و اهداف ما به عنوان یک سازمان را برآورده کند.

به همین دلیل، بسیار مهم است، به ویژه در تمرین روزمره من، همکاری با ذینفعان داخلی خود نه تنها برای اطمینان از آگاهی آنها از این تغییرات آتی یا جدید، بلکه همکاری با یکدیگر تا بتوانیم آن مسائل را شناسایی کنیم، همه چیز را حل کنید و در نهایت آن را انجام دهید.»

نقش یک تیم حقوقی داخلی همیشه چندوجهی بوده است – تضمین رعایت استانداردهای منظم و اخلاقی و در عین حال محافظت از شهرت سازمان و داشتن درک عمیق از ساختار عملیاتی اصلی. برای Couto، این در تجارت متنوع UPS آشکار می شود. او از تجارت بسته‌های کوچک و پیک تحت نظارت فدرال UPS کانادا و راه‌حل‌های زنجیره تامین UPS تحت نظارت استانی، از جمله انبارداری، مراقبت‌های بهداشتی، دلالی مشتری و حمل و نقل جهانی پشتیبانی می‌کند. این یک نقش دوگانه است که مستلزم درک عمیق نیازهای هر استان است – افزودن چالش‌هایی در تدوین سیاست.

کوتو می‌گوید: «این کار با این حوزه‌های قضایی چندگانه چالش‌هایی را ایجاد می‌کند. و من متوجه شدم که واقعاً نیازمند دانستن هر یک از الزامات برای هر استانی است که در آن فعالیت می‌کنیم – سپس تعیین اینکه آیا منطقی است که یک سیاست داشته باشیم که در همه استان‌ها اعمال شود یا نه. فقط در یک استان یک سیاست خاص داشته باشیم.»

این موضوع اخیراً زمانی که انتاریو قانون کار برای کارگران را در سال 2023 معرفی کرد، مطرح شد، قانونی که قوانینی را در مورد «حق قطع ارتباط» کارکنان و مقررات نظارت الکترونیکی ایجاد کرد. در این مثال، کسب‌وکار راه‌حل‌های زنجیره تامین UPS تصمیم گرفت به جای اینکه آن را استانی نگه دارد، سیاست‌هایی را اجرا کند که برای همه کارکنان – در تمام حوزه‌های قضایی اعمال می‌شود.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *