Open/Close Menu وکیل | مشاوره رایگان | وکالت | وکیل آنلاین

وکیل بودن حتی در بهترین زمانها می تواند استرس زا و مالیات برانگیز باشد و نتیجه آن می تواند تأثیرات سخت و زیان بخشی بر سلامت وکالت داشته باشد. تلاش های زیادی برای رفع این نگرانی رو به رشد وجود دارد ، از جمله برنامه های کمک به وکالت و ابتکاراتی مانند ایجاد هفته بهزیستی وکیل. بعضی از ایالت ها وکلای دادگستری را ملزم به ثبت نام در دوره های آموزش حقوقی مرتبط با سلامتی در دسته هایی مانند سو substance مصرف مواد و بهداشت روانی می کنند. اکثر ایالت های دیگر برنامه های سلامتی را به عنوان اعتبار اخلاقی مورد تأیید قرار می دهند.

مبارزه با اپیدمی خستگی وكیل ، مستلزم ایجاد تغییرات ساختاری در دفاتر حقوقی و سایر محل های كار قانونی است و در سیستم قضایی نیز بسیار زیاد است. با این حال ، برای وکلای فردی مهارت هایی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید برای کنترل استرس به صورت روزمره. اگر به دنبال چند استراتژی جدید برای مدیریت و مراقبت از سلامت روان خود هستید ، یکی از 5 قانون اصلی Lawline را بررسی کنید وکالت سلامتی برنامه های CLE ، عملی ، لذت بخش و مهمتر از همه برای کمک به شما در مقابله با مبارزات روزمره که هر وکیلی با آن آشنا است ، طراحی شده است:

  1. غلبه بر خستگی شفقت: وکلای سلامتی هنگام کار با مشتری در تروما. بسیاری از موارد حقوقی در مواقع استرس حاد اتفاق می افتد و وكلائی كه با مشتریانی كه با ضربه روبرو شده اند كار می كنند در حین نمایندگی خود ضربه ثانویه را تجربه می كنند. این دوره تکنیک هایی را برای پیشگیری و مدیریت آسیب ثانویه ، شامل توصیه های خاص در مورد گوش دادن به داستان های آسیب زا ، و روش های مراقبت از خود ارائه می دهد.
  2. افسردگی: خطری شغلی در حرفه وکالت. این برنامه فراتر از آمار افسردگی وکیل و سو abuse مصرف مواد است ، و یک نمای کلی از عوامل خطر و علائم افسردگی و استراتژی های مداخله برای وکلای دادگستری که نیاز به پشتیبانی دارند ارائه می دهد. همچنین منابعی را که برای وکلائی که در تلاشند در دسترس است ، به طور خلاصه بیان می کند.
  3. تلاش برای تعادل کار / وکالت (واقع گرایانه) در سال 2021. تنظیم و حفظ تعادل واقع بین کار و زندگی برای وکلا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خوشبختانه این مهارتی است که می توان آن را آموخت. این دوره اطلاعاتی را در مورد شناسایی علائم هشدار دهنده اولیه اختلال و فرسودگی شغلی و همچنین استراتژی های مربوط به بهزیستی که واقعاً کار می کنند ، ارائه می دهد.
  4. توسعه انعطاف پذیری و دستیابی به بهزیستی در مواقع چالش و هرج و مرج. با بازگشایی شرکت های حقوقی و سایر محل های کار ، هر “بازگشت به حالت عادی” باید شامل یک حساب و مجادله از مجروحیت ها و آسیب های سال گذشته باشد ، و این به معنای فرهنگ سازی برای مقاومت و رفاه است. این دوره از مطالعات موردی برای آموزش تکنیک های خاص به وکلا و رهبران دفاتر حقوقی برای توسعه ذهن آگاهی ، انعطاف پذیری و کاهش عوامل استرس زا در محل کار استفاده خواهد کرد.
  5. مدیریت استرس برای وکلا: تله های اخلاقی برای افراد بی احتیاط. این دوره آموزنده و جالب بر تأثیر استرس مزمن و چگونگی اختلال در توانایی وكیل برای وكالت تمركز دارد. این برنامه برای توصیف تأثیر استرس مزمن از علوم اعصاب استفاده می کند و راهکارهای مبتنی بر شواهد را برای مدیریت آن آموزش می دهد. یک بیننده آن را “بهترین و مفیدترین دوره اخلاقی که من تاکنون گذرانده ام” خواند.

به مطالب بیشتر وکلای سلامتی علاقه دارید؟ بررسی کنید اینجا.

مطالب مرتبط:

  1. مدیریت استرس برای وکلای مشغول: شش راهکار برای جلوگیری از به تعویق انداختن
  2. صرفه جویی در سلامت عقل شما: چهار نکته سلامتی از مربیان برجسته حقوقی
  3. خطر ، تنظیم و انعطاف پذیری: پیوند قصور ، صلاحیت و رفاه وکالت
logo-footer