Open/Close Menu وکیل | مشاوره رایگان | وکالت | وکیل آنلاین

اگر کتابهایی مانند “The Miracle Morning،جایی که معلمان تجاری نکات مربوط به بهره وری را از بالا پخش می کنند. آنها توصیه می کنند ساعت 5 صبح در یک خانه ساکت و آرام با شعار دادن ، ورزش و کنترل کامل بر روز خود بیدار شوید. گوروها پیشنهاد می کنند که یک برنامه معمول باید به این شکل باشد:

  • ساعت 5 صبح بیدار شوید
  • سکوت (10 دقیقه)
  • تأییدیه ها (5 دقیقه)
  • تجسم (5 دقیقه)
  • ورزش (30 دقیقه)
  • خواندن (10 دقیقه)
  • کاتب (15 دقیقه)

چه در گوپ کنید افراط این است ؟! این حداقل 1 ساعت و 15 دقیقه وقت متمرکز برای خودتان است. این سطح از مراقبت از خود مشکلی ندارد ، اما ، صادقانه بگویم ، من ترجیح می دهم بدون مزاحمت بخوابم تا وقتی که راکون ها ، اسکون ها و پوسوم ها در اطراف پرسه می زنند از خواب بیدار شوم (سلام ، من در آرکانزاس زندگی می کنم!).

من از نظر تئوری این کتاب ها را دوست دارم ، اما کاربرد عملی بقیه ما که ساعت 5 صبح بدون هیچ گونه وقفه ای روزانه نداریم ، کاربرد عملی دارد؟ افشای کامل: وقتی می خوانم “صبح معجزه “- یا “کلوپ 5 صبح؟ ” – من یک کودک 4 ماهه ، سه بچه دیگر زیر 6 سال داشتم و یک شرکت حقوقی داشتم – در یک بیماری همه گیر جهانی. این موجود بی خواب دنیوی دیگر بود.

برنامه واقعی من به این شکل بود:

  • توسط یکی از سه بچه بیدار شد (ساعت 2 بامداد) و 4 صبح)
  • گریه با گریه (45 دقیقه روشن و خاموش)
  • حوادث (انفجار متنوع که به حمام نیاز دارد ، 20 دقیقه)
  • آوازها یا حبابهای بلند (15 دقیقه)
  • غذا خوردن (20 دقیقه)
  • امتناع از تنها ماندن یا زمین خوردن (24/7 ، ترجیحاً)
  • وقتی خواهر و برادرهای دیگر نیز زود بیدار می شوند شادی محض است! (شستشو و تکرار)

این شکنجه و تلاش بی پایان قبل از جلسات ، کار اساسی و موجود است. آیا اشاره کردم این سال 2020 بود؟ خوشبختانه با استخدام یک مشاور خواب ، دیگر این نوع شکنجه را تجربه نمی کنم.

من از نظر تئوری کتاب های خودیاری بهره وری را دوست دارم. (من!) هنوز هم ، من در تلاش برای یافتن برنامه عملی برای بقیه افرادی بودیم که تجمل روزانه صبح زود و بدون وقفه یا همسر را برای مراقبت از بچه ها نداریم ، زیرا ما برای ورود به Orangetheory حرکت می کنیم یک تمرین زودهنگام و ژورنالیسم بی صدا

در این دوره ، من نظرات خود را در مورد وقت گذاشتن برای خودم جمع کردم و تمام کار را تمام کردم. نسخه ای از این پست در من است اینستاگرام. برای من ، بهترین راه حل مسدود کردن برنامه من بود. نه ، مثل برنامه بلوک مدرسه راهنمایی نیست. هر چند مشابه است. زمانبندی بلوک عملی اختصاص دادن زمان زیادی به کارهای خاص است. این برخلاف چند وظیفه ای است ، که مطالعات نشان می دهد یک روش موثر برای کار نیست. با ساختار روز کاری خود به گونه ای که به شما اجازه می دهد برای مدت طولانی روی کارهای مهم تمرکز کنید ، کارهای بیشتری انجام می دهید. علاوه بر این ، می توانید از چک کردن ایمیل و تغییر کار از کار به کار دیگر جلوگیری کرده و در نتیجه تمرکز خود را بشکنید.

برنامه امروز من چیزی شبیه به این است:

  • دوشنبه – خاموش
  • سه شنبه – جلسات کارمندان و مشاوره های مشتری
  • چهارشنبه – تماس مغز متفکر و کار حقوقی اساسی
  • پنجشنبه – مشاوره با مشتری و کارهای حقوقی اساسی
  • جمعه – روز مدیر عامل برای کار در تجارت ، بنابراین هیچ جلسات مشتری وجود ندارد

سپس در طول روز ، کارها را به تقسیم تقسیم تقسیم تقویم خود برای فعالیتهای شخصی و حرفه ای می کنم. در اینجا مثالی از جمعه (روز مدیر عامل) در زندگی من آمده است:

  • 9 – 9:30 صبح: آماده شوید (با تشکر از شوهرم بچه ها در پیش دبستانی و اردو هستند!)
  • 9:30 – 10 صبح: صبحانه
  • 10 تا 11 صبح: قهوه در طول COVID (2 تماس شبکه ای با برنامه ریزان مالی)
  • 11 صبح – 12:15 بعد از ظهر: مصاحبه پادکست درباره برنامه ریزی املاک
  • 12:15 – 1:15 بعد از ظهر: برای ناهار و پیاده روی بیرون بروید
  • 1:15 – 3:15 بعد از ظهر: هشت فیلم پنج دقیقه ای برای محتوای YouTube ضبط کنید
  • 3:15 – 3:30 بعد از ظهر: استراحت کنید
  • 3:30 – 4:30 بعد از ظهر: ایمیل ها را بررسی کرده و به آنها پاسخ دهید
  • 4:30 بعد از ظهر: پایان روز کاری
  • 5:00 بعد از ظهر: کیک بوکسینگ
  • 5:45 بعد از ظهر: بچه ها را از پیش دبستانی انتخاب کنید (یک سال در خانه در هنگام شیوع بیماری کافی بود!)

برنامه من مثالی از کارهایی است که می توانید برای برنامه ریزی هر هفته انجام دهید. من تمام تلاشم را می کنم تا فعالیت های دسته ای که با هم هستند را انجام دهند در این نمونه جمعه ، صبح ها با مردم صحبت کردم (تماس های شبکه ای و مصاحبه پادکست) و بعد از ظهر روی محتوای تبلیغاتی کار کردم. من تا پایان روز هیچ نامه الکترونیکی باز نکردم و به من اجازه داد تا ارسال پاسخ های غیررسمی را برای هفته آینده به تأخیر بیندازم.

من با کدگذاری رنگی هر فعالیتی بیشتر جلو می روم ، بنابراین با یک نگاه ، می دانم که آن روز چه کار می کنم. مثلا:

  • ایمیل: نارنجی
  • مشاوره با مشتری: صورتی
  • قرار سلامتی: سبز
  • جلسات متفکر: آبی روشن
  • تماس شبکه: قرمز
  • جلسات مربوط به کارمندان: بنفش
  • صحبت کردن: زرد

هنگامی که شما در مورد سیستمی تصمیم می گیرید که بتواند برای شما مفید باشد – سیستمی که از آن پیروی خواهید کرد ، ارزش آن را دارد که امتحان کنید. چگونه روز خود را تنظیم می کنید؟

موافقی یا مخالف؟ دوست دارم نظرات یا س questionsالات سازنده شما را در اینجا بشنوم [email protected]. من همیشه به دنبال پیشنهادات موضوع هستم! آیا من ذکر کردم که با یک دفتر ادبی برای کتاب آینده برنامه املاک امضا کردم؟ می توانید همه چیز را در مورد آن بخوانید اینجا.


ایفی ایبکوه وکیل اصلی و بنیانگذار این شرکت است قانون تنظیم کنید ، PLLC. او یک وکیل مشاور برنامه ریزی املاک برای انتقال ثروت بین نسلی با وصیت نامه ها و اعتمادهای موثر است. ایفی در حال نگارش اولین کتاب خود در زمینه برنامه ریزی املاک و مستغلات فرهنگی است که در سال 2022 موجود است (دعای خیر!). وی از دانشکده حقوق دانشگاه تگزاس فارغ التحصیل شد و بیش از 14 سال وکالت را انجام داده است. با دسترسی به Iffy می توانید از طریق ایمیل در [email protected]، بر وب سایت او، و در اینستاگرام thejustincaselawyer.

logo-footer