Open/Close Menu وکیل | مشاوره رایگان | وکالت | وکیل آنلاین

چندین ماه پیش ، من در مورد نوشتم نبرد من با COVID-19. شنبه گذشته ، من برای اولین بار تزریق واکسن رفتم. مسلماً ، من آماده عوارض جانبی شدید نبودم. من تصور کردم که تا شلیک دوم طی چهار هفته آنها را تجربه نخواهم کرد. حدود هشت ساعت پس از شلیک ، من نزدیک به 36 ساعت با تب ، بدن درد ، لرز و تعریق در رختخواب به سر می بردم – بسیاری از علائم یادآور سه ماه قبل است. مرا برای حلقه انداختند.

همانطور که در رختخوابم دراز کشیدم ، به هر آنچه در لیست کارهایم بود و قصد داشتم روز یکشنبه انجام دهم ، فکر کردم که مجبور به انجام آنها نبودم. تلفنم را گرفتم ، زنگ را ساکت گذاشتم و به خواب عمیقی فرو رفتم. صبح دوشنبه ، من از حالت گیجی بیدار شدم و شروع بسیار آهسته ای از هفته ام داشتم. دوباره به من یادآوری شد که بدن ما به ما می گوید که چه زمانی باید استراحت کنیم ، و ما باید به این پیام پایبند باشیم.

استراحت اجباری و غیرمنتظره واکسن COVID-19 به من فرصت داد تا به خواب خیلی موردنیاز (14 ساعت به علاوه ، دو شب پشت سر هم) برسم و باعث شد که از هرج و مرج انتقال به یک استراحت ذهنی و جسمی استفاده کنم. یک خانه جدید ، مقابله با یک برنامه کامل پروژه مشتری ، و انجام سایر تعهدات شخصی. قرار دادن تلفن روی بی صدا چالش برانگیز بود ، اما یک ضرورت بود. با این حال ، چرا من این کار را به طور منظم انجام نمی دهم؟ چرا قطع ، جدا کردن از برق و دور شدن از کارهای مربوط به کار به طور باورنکردنی چالش برانگیز است؟

مانند اکثر وکلا ، من در تلاش هستم تا به هر کاری که می خواهم برسم و کمال گرا باشم. من دائماً متمرکز بر بهره وری و استفاده هوشمندانه از وقتم هستم. بیشتر روزها ، من مراقبت از شغل خود ، سگ بسیار بزرگسالم (که هنوز در 16 سالگی رشد می کند) ، همسرم و خانواده ام متمرکز شده ام. در نتیجه ، من غالباً زمان کمتری به خودم می دهم.

ما همیشه عجله داریم که به جایی برویم ، پروژه ای را به پایان برسانیم یا با مشتری پیگیری کنیم. ما شعار می دهیم که وقتی در کار و تجارت به دیگران خدمت می کنیم ، چقدر “مشغول” هستیم ، اما در چه مرحله ای به خود و نیازهای شخصی خودمان خدمت می کنیم؟ چه زمانی مکث می کنیم و برای خود استراحت می کنیم؟

همه گیری به نوعی همه ما را تهی کرده است – و ما باید به خود قول بدهیم که با استراحت ، آرامش و لذت بردن از کارها با سرعت کمتری. ما باید به خودمان لطف کنیم تا تعطیلات شب را به تعویق بیندازیم ، یک پروژه طولانی را بدست آوریم و حتی یک سریال جدید را در Netflix تماشا کنیم ، فقط برای اینکه به خودمان وقت بدهیم تا باتری های داخلی خود را شارژ کنیم – از نظر روحی ، جسمی و عاطفی. ما به خودمان مدیون هستیم که وقت بگذاریم.

از قطع اتصال نترسید ، حتی اگر 24 ساعته باشد. به خود زمان دهید تا از فکر بیش از حد ، برنامه ریزی بیش از حد و پر کاری فاصله بگیرد. ذهن و بدن شما به خاطر آن از شما تشکر می کنند.


وندی وینر وکیل ، متخصص شغلی و بنیانگذار شرکت است استاد تحریریه، یک شرکت خدمات نویسندگی رزومه اجرایی برنده جایزه. وندی مارک های شغلی و شخصی قدرتمندی را برای وکلا ، مدیران و رهبران C-suite / هیئت مدیره برای جستجوی شغل و ردیابی دیجیتال ایجاد می کند. او همچنین برای نشریات عمده در مورد مشاغل جایگزین وکلا ، مارک تجاری شخصی ، داستان سرایی LinkedIn ، استراتژی شغلی و روند جستجوی شغل می نویسد. می توانید از طریق ایمیل با وی در تماس باشید [email protected]، با او در ارتباط باشید LinkedIn، و او را در توییتر دنبال کنید thewritingguru.

logo-footer