Open/Close Menu وکیل | مشاوره رایگان | وکالت | وکیل آنلاین

اد توجه داشته باشید: این آخرین قسمت از مجموعه مطالب مربوط به مادری در حرفه وکالت ، با مشارکت دوستان ما در است MothersEsquire. خوش آمدید Claire E. Parsons به صفحات ما. کلیک اینجا اگر می خواهید به MothersEsquire اهدا کنید.

با جستجوی تصویر Google کلمه “mindfulness” را جستجو کنید و تصاویر زنان زیبا خجالتی ، آغشته به رنگ پاستل یا رنگ های قهوه ای ، نشسته در کنار دریاچه ، در یک مزارع یا در بالای کوه ظاهر می شود. سپس جستجوی تصویر Google را برای “مادر وکیل” انجام دهید و بانوی همه جا حاضر را با کت و شلوار ، اغلب در آشپزخانه ای نامرتب ، نوزاد و کیف و لپ تاپ را دست و پا کنید. بر این اساس ، به نظر می رسد که فقط توجه به ذهن مادر وکیل نیست. ما آن خانم هایی با رنگ های ملایم نیستیم که وقت نشستن در طبیعت را داشته باشیم. ما کسانی هستیم که لباس های تیره ای با خواسته های زیاد ، کمبود کمک و – به طور ضمنی تصاویر متهم می کنند – جاه طلبی بیش از حد.

اما من یک مادر وکیل هستم و یک تمرین مدیتیشن فعال دارم. در حقیقت ، من آنقدر آن مسیر را طی کردم که اکنون یک معلم معتبر مراقبه هستم. من علی رغم نقش دوگانه ای که به عنوان مادر و وکالت داشتم ، یک تمرین مدیتیشن را شروع نکردم. یکی را بخاطر آنها شروع کردم. من قبلا در اینجا در مورد نوشتم بارداری سخت من با دختر اولم و اینکه چگونه شرکت من با حمایت از من در آن بارداری به زندگی من کمک کرد تا زنده بمانم. بقیه داستان این است که چگونه یک تمرین ذهن آگاهی به من کمک کرد تا از آن تجربه شفا یافته و چارچوب های ذهنی آن را خنثی کنم ، بنابراین می توانم رشد کنم و رشد کنم.

من قبل از حامله شدن با دخترم در مورد شیوه های ذهن آگاهی مطالعه کرده بودم ، اما هرگز نتوانستم یک تمرین منظم ایجاد کنم تا زمانی که کاملاً واضح شود و به آن احتیاج پیدا کنم. یک سال پس از تولد دخترم ، یک دادگاه مرگ غیرقانونی دو هفته ای داشتم. من و شوهرم هنوز دخترمان را به خواب نرسانده بودیم. من کارهای زیادی برای انجام دادن داشتم که تلاش کردم تا تصمیم بگیرم که بعد چه کاری انجام دهم. من آنقدر خسته بودم که جدی فکر می کردم نیمه وقت یا حتی تغییر شغل داشته باشم زیرا احساس می کردم از همه چیز بد هستم. حتی نمی توانم دلیل آن را به یاد بیاورم ، اما روزی تصمیم گرفتم مراقبه کنم.

من دریاچه ای برای نشستن نزدیک یا بالای کوه برای صعود نداشتم ، اما با افزایش یک تا دو دقیقه آرامش را در کمد خود (آرام ترین نقطه خانه) پیدا کردم. در ابتدا تماشای ریزش ذهنم حیرت انگیز بود ، اما احساس خوبی هم داشت که یک ثانیه متوقف شد و در سکوت نشست. با گذشت زمان ، من به یک بالشتک مراقبه واقعی ارتقا یافتم ، به تدریج مدت زمان نشستن را افزایش دادم و مراقبه ها و کتاب های راهنما را پیدا کردم که به من کمک می کند. وقتی پیشرفت می کردم ، متوجه شدم که خیلی درگیر افکار نیستم ، همه وقت عجله ندارم و سردردهای ناشی از استرس بسیار کمتری دارم.

وقتی من به جستجوی انواع دیگر مراقبه ، به ویژه مهربانی پرداختم ، مثل این بود که لعنتی باز شده است. تحصیلات من در مدرسه کاتولیک بر مهربانی و عطوفت تأکید کرده بود ، اما هرگز به صراحت و به طور منظم برای من تأکید نکرد. رفتارهای سنتی مهربانی ، درست است ، با آرزوی خود پیش از آنکه فکر دیگران را بکنید ، شروع کنید. همین بود که به من کمک کرد تا ببینم در کجای اولین بارداری اشتباه کرده ام. من اجازه داده بودم بیش از حد فکر کنم و با نگرانی در مورد اینکه آیا من به عنوان یک مادر به اندازه کافی خوب هستم ، وحشیانه اجرا شود. من که در افکار و قضاوت گم شده بودم ، فرصتی برای احساس و مراقبت از درد خودم نگذاشتم ، و مطمئناً کمک نکردم زیرا بیش از حد شرمنده بودم.

مدیتیشن به من کمک کرد تا از آن چرخه خارج شوم زیرا به من کمک کرد تا فکر “آیا من به اندازه کافی خوب هستم؟” و با پرسیدن “در مقایسه با چه چیزی” آن را به طور انتقادی بررسی کنید یا “به هر حال چه اندازه کافی خوب است؟” هنگامی که توانستم این نگرانی ها را (حداقل کمی) رها کنم ، می توانم با مهارت بیشتری اوقات را که احساس می کردم یک آشفتگی است ، کنار بیاورم. می توانم به جای قضاوت درباره عدم رعایت استانداردها ، اذعان کنم که صدمه دیده ام ، یا ترسیده ام ، یا گیج شده ام و یا ناامید شده ام. من می توانم آن را تجربه کنم و با تشویق خودم ، نفس کشیدن یا پیاده روی ، یا درخواست حمایت از خودم مراقبت کنم.

و یک بار که بهبود یافتم ، مرحله بعدی منطقی رشد بود. من خطرات و فعالیت های جدیدی مانند وبلاگ نویسی یا نقش های رهبری را پذیرفتم که اکنون سخت تر بود و من راهی نرم تر برای کنترل مشکلات و مشکلات داشتم. اکنون که راه های مدیریت انرژی ، کنترل علائم استرس و خستگی و استراحت را می دانم ، مدیریت کارها بسیار آسان تر بود. من فهمیدم که وقتی می توانم مکث کنم ، به جای اینکه همیشه عکس العمل نشان دهم ، پاسخی انتخاب کنم و مشکل را حل کنم به جای اینکه آن را بدتر کنم ، شرایط استرس زا در زندگی و وکالت راحت تر است.

در طول سال ها ، یافتن وقت برای تمرین اغلب دشوار بوده است. روزهای زیادی بوده و حتی یک دوره طولانی بوده است که من آن را از دست داده ام. من اغلب از حواس او را پرت می کردم و قطع می شدم یا خسته می شدم و به خواب می رفتم. من مرتباً در مورد چیزهای بی فایده عقب می رفتم و کل جلسات را در خیالات درباره آینده ای که هرگز اتفاق نمی افتاد تلف می کردم. من بارها و بارها فازهایی را طی کردم که “دلم نمی خواست” مراقبه کنم زیرا فقط می خواستم آنچه را که احساس می کردم نادیده بگیرم. پس از بیش از هفت سال تمرین مداوم ، فقط زمان کوتاهی داشته ام که در هر جایی نزدیک آن احساس آرامش می کردم به اندازه آن زنان دوست داشتنی در بالای کوه ها.

اما من ادامه دادم و امروز هم ادامه می دهم زیرا در بالای کوه زندگی نمی کنم. من در رنگ های قهوه ای زندگی نمی کنم. من به عنوان یک وکیل با کت و شلوار تیره و یک مادر در یک خانه نامرتب زندگی می کنم ، و بسیاری از چیزها را دستکاری می کنم و – شاید این درست باشد – من بیش از حد جاه طلبی دارم. اما با تمرین ذهن آگاهی ، قلب و خرد و عطوفت و ثبات هم دارم. و همه این موارد لازم است اگر من بخواهم وکیل شوم و مادری که می خواهم باشم.

بنابراین در اینجا توصیه من به شماست. اگر به یک تمرین مدیتیشن فکر می کنید ، تصاویر Google را که ظاهراً ذهن آگاهی دارند رها کنید. به یاد داشته باشید ، شما فقط برای ایجاد یک تصویر خوب سهام مراقبه نمی کنید. شما در حال مراقبه هستید تا یک زندگی زیبا بسازید. این برای اکثر ما با زنگهای بسته بندی شده و صحنه های طبیعت گردآوری نشده است. این ناشی از یافتن راحتی و ارائه مراقبت از خود ، بارها و بارها و بارها و بارها ، هنگامی که در آشفتگی می نشینیم قرار دارد. ما به عنوان مادران وكیل با تقاضای بسیار زیاد و كمك كمك ، ما در زمینه آشفتگی و نظم از هرج و مرج متخصص هستیم. بنابراین ، اگر یک تمرین مراقبه را شروع می کنید ، سعی نکنید مانند آن بانوی آرام در بالای کوه باشید. تو باش ، زیرا ، به نظر من ، او می تواند یک یا دو چیز از ما یاد بگیرد.


کلر E. پارسونز عضو است قانون آدامز ، PLLC در کاوینگتون ، کنتاکی جایی که او تمرینات خود را در عمل دولت محلی ، قانون مدارس ، و دعاوی مدنی متمرکز می کند. او مادر دو دختر و رئیس محتوا و ارتباطات برای است MothersEsquire. او دوره آموزش معلم مدیتیشن خود را با مرکز ذهن آگاهی به پایان رساند و در مورد وبلاگ خود درباره ذهن آگاهی برای وکلا نوشت ، ذهن حقوقی درخشان. می توانید وبلاگ کلر را در وردپرس یا رسانه های اجتماعی دنبال کنید و می توانید مطالب بیشتری را پیدا کنید یا با او در ارتباط باشید LinkedIn.

logo-footer