Open/Close Menu وکیل | مشاوره رایگان | وکالت | وکیل آنلاین

در دانشکده حقوق ، پسری در کلاس من بود که با مدیریت زمان وحشتناک بود.

همه این را می دانستند ، اما به ویژه در هر زمان تعیین تکلیف آشکار بود زیرا می دیدید که او به سختی خوابیده است. موهایش بسیار نامرتب بود ، چشمانش براق شده بود و هر پنج دقیقه یک خمیازه بزرگی بیرون می داد (و این فقط به این دلیل نبود که معلم در حال پریدن بود). خنده دارترین چیز این بود که وقتی واقعاً سعی می کردید بیدار بمانید. او به زور چشمهایش را کاملاً گشاده باز می کرد و تا آنجا که ممکن بود قائم می نشست.

به نظر می رسد که او بیدار است ، اما هنوز بدترین وضعیت در انتظار است. هنگامی که با امواج خستگی به عقب می پرداخت ، مانند درخت در نسیم تکان می خورد ، تاکتیک جدیدی را امتحان کرد. آرنجش را روی میز می نشست و مداد تیز زیر چانه اش را گرفته بود! هر زمان که سر او شروع به آویزان شدن می کرد ، ناخنک می خورد ، ناگهان (امیدوارم) قادر به تمرکز برای چند دقیقه قبل از تکرار آن باشد.

این دیوانه به نظر می رسد – و همینطور است – اما من فقط وقتی وارد دنیای شرکت ها شدم متوجه دیوانه ترین قسمت شدم. وکلا نه تنها کمبود خواب را عادی می کنند بلکه آن را تجلیل می کنند! برخی حتی باعث می شوند که این یک اقدام قهرمانانه از خودگذشتگی به نظر برسد. صادقانه بگویم ، من معتقدم این یک کار احمقانه است و خود شکنانه است!

شفافیت ذهنی یکی از عناصر اصلی برای هر حرفه ای است و من آن را یکی از بهترین دارایی های خود دانسته ام. این نه تنها در سمت من به عنوان مدیر عامل بلکه در کالج ، دانشکده حقوق و سایر جنبه های زندگی من را راهنمایی می کند. شفافیت ذهنی شما حیاتی است و به طور مستقیم با عادات خواب ارتباط دارد.

اگر به شما کمک می کند درک کنید ، بگذارید فلسفه خود را در مورد خواب تجزیه کنم.

اول اینکه خواب یک ارز نیست. شما نباید خیال خود را برای چیزهای دیگر عوض کنید ، فکر می کنید که یک خرید خوب یا سالم انجام داده اید. در واقع ، شما اصلاً نباید خواب را رد و بدل کنید!

دوم ، رفاه شما بی ارزش است بنابراین ، حتی اگر خواب یک ارز باشد ، به دلیل تأثیری که بر شما می گذارد ، هنوز قادر به خرید چیزی نخواهید بود. من گاهی اوقات به هفت ساعت خواب رضایت می دهم ، اما می دانم که حداقل حداقل به هشت ساعت نیاز دارم. در یک دنیای ایده آل ، ده ساله می شوم ، با این دو ساعت اضافی بعد از غذای اصلی مثل یک دسر رفتار می کنم. نمی توانید هر شب بدون عواقب آن را داشته باشید. شما هنوز مسئولیت هایی دارید.

سوم ، تعادلی بین کار ، استراحت ، خانواده ، دوستان و خودسازی وجود دارد. خواب تضمین می کند که هر یک از این تعاملات روشن و تأثیرگذار خواهد بود زیرا شما به خوبی استراحت کرده اید.

من به طور غیررسمی از LinkedIn در مورد این پدیده نظرسنجی کردم و پاسخهای زیادی دریافت کردم که باعث شد این موضوع خودخواهانه باشد. شخصی در شبکه من اصطلاح “Machoville” را ابداع کرد تا توضیح دهد که چگونه بیشتر وکلا در یک شهر روانشناختی زندگی می کنند ، جایی که همه چیز امتحان است ، یک مسابقه یا یک عمل قهرمانی است ، جایی که کسانی که بیشترین رنج را می برند برنده می شوند. به نظر من ، این نوع رنجهای ناشی از خود نه سزاوار همدردی و نه شکوه است.

من بیش از یک استخوان دارم که با این مسئله انتخاب کنم. بارزترین نتیجه این است که ناسالم است و توانایی تفکر واضح شما را مهار می کند. این قضاوت شما را ابری می کند ، کیفیت و کارایی کار شما را پایین می آورد.

خط پایین؟

خوب استراحت کن خواب خود را به خطر نیندازید. به این ترتیب شما می توانید میزان خروجی و تأثیر خود را به حداکثر برسانید.


Olga V. Mack مدیر عامل شرکت Parley Pro، یک شرکت مدیریت قرارداد نسل بعدی که پیشگام فناوری مذاکره آنلاین است. اولگا از نوآوری های حقوقی استقبال می کند و حرفه خود را به بهبود و شکل گیری آینده قانون اختصاص داده بود. وی متقاعد شده است که حرفه وکالت با استقبال از فناوری حتی قوی تر ، مقاوم تر و فراگیرتر از قبل ظهور خواهد کرد. اولگا همچنین یک مشاور عمومی ، حرفه ای عملیات ، مشاور راه اندازی ، سخنران عمومی ، استاد کمکی و کارآفرین برنده جایزه است. او تاسیس کرد زنان در تخته ها خدمت می کنند جنبشی که از زنان برای شرکت در هیئت مدیره شرکتهای Fortune 500 حمایت می کند. او تألیف کرد سوار شدن: بلیط خود را به یک صندلی هیئت مدیره شرکت بدست آورید و مبانی امنیت قرارداد هوشمند. می توانید اولگا را در توییترolgavmack دنبال کنید.

logo-footer